یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه / مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: مسجد محل تجمع اقشار با گروه‌های سنی مختلف است و نقش چشمگیری در تقویت ایمان آنها ایفا می‌کند و از توانمندی افراد در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید رضا موسوی شالی، صبح امروز در نشست رابطین امور فرهنگی مساجد شهرستان قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان برگزار شد، گفت: دشمن که همواره اشاعه فرهنگ دینی و معنویات را مانع اصلی هدف‌های خود می‌بیند، برای کم‌رنگ کردن اعتقادات، به دنبال انحراف جوانان است.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین ادامه داد: مسجد در جامعه و تمدن اسلامی، نقشی ویژه دارد و این نقش باید در گام دوم به خوبی شناخته، احیا و معرفی شود.

وی اظهار کرد: اگر ما بتوانیم درک خوبی از بیانات امام (ره) داشته باشیم دیگر به مسئولیت‌های خود پی می‌بریم و ذره‌ای از حرکت باز نمی‌ایستیم.

حجت الاسلام موسوی شالی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در سال‌های گذشته با آن روبرو بوده، کم توجهی به توانمندی ائمه جماعات با هدف مدیریت فرهنگی آن‌ها در مسائل گوناگون است که سبب شده تا از ظرفیت مساجد استان استفاده نشود.

حجت الاسلام موسوی شالی بیان کرد: اعتقاد داریم که برای دریافت نتیجه بهتر در فعالیت‌های قرآنی، تبلیغی و بصیرتی، ائمه جماعات مساجد باید برنامه‌ای واحد در حوزه آسیب‌های اجتماعی را در اولویت قرار داد و برنامه‌های فرهنگی و دینی را در محور آن موضوع پیش ببرند.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: مسجد محل تجمع اقشار با گروه‌های سنی مختلف است و نقش چشمگیری در تقویت ایمان آنها ایفا می‌کند و از توانمندی افراد در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استفاده کرد.

نشست رابطین فرهنگی مساجد با کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) قزوین

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha