شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رضا نوری

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین نوری بر برنامه‌ریزی مناسب برای تأمین و تنظیم بازار مایحتاج شب عید در خراسان شمالی تأکید کرد و گفت: باید به‌گونه‌ای اقدام شود که در بازار عید مشکل و کمبودی در زمینهٔ اقلام خوراکی و مایحتاج مردم ایجاد نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار رئیس سازمان صمت استان و معاونین این سازمان به همراه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و رئیس اتاق اصناف مرکز خراسان شمالی، بر تسهیل صدور مجوزها تأکید کرد و افزود: نباید هیچ مانعی برای صدور مجوزهای تولیدی و صنعتی ایجاد شود و موانع احتمالی با پیگیری و نظارت مستمر رفع شود.

وی افزود: راه‌اندازی و تداوم فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی سبب بهبود اشتغال و رونق کسب‌وکار می‌شود؛ ازاین‌رو با پیگیری و سرکشی‌های مستمر، نباید اجازه دهیم این صنایع تعطیل شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری همچنین بر برنامه‌ریزی مناسب برای تأمین و تنظیم بازار مایحتاج شب عید در خراسان شمالی تأکید کرد و گفت: باید به‌گونه‌ای اقدام شود که در بازار عید مشکل و کمبودی در زمینه اقلام خوراکی و مایحتاج مردم ایجاد نشود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha