دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جلسه مهدویت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان گیلان، انتظار فرج را از بالاترین اعمال دانست و گفت: شأن امام زمان (عج) در جشن های نیمه شعبان حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، امروز ظهر در جلسه شورای سیاستگذاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) گیلان، در مصلای رشت با اشاره به اینکه کتاب‌ها و رساله‌ها زیادی درباره امام زمان (عج) توسط اهل سنت نوشته شده است، اظهار کرد: شیعه تنها گروه از مسلمانان محسوب می‌شود که دارای دیدگاه وسیع، گسترده و عمیق درباره امام عصر (عج) است.

وی به اعتقاد تمام ادیان مبنی بر اینکه فردی می‌آید و دنیا را پر از عدل می‌کند، اتفاق نظر دارند، اشاره کرد و افزود: اعتقاد داریم امام زمان (عج) از مکه و خانه کعبه ظهور خواهد کرد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه جشن میلاد امام زمان (عج) باید گسترده و باشکوه برگزار شود، تصریح کرد: برنامه‌های نیمه شعبان باید متناسب با شأن امام زمان (عج) برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، خواستار چراغانی شهرها در نیمه شعبان شد و بیان کرد: اگر نیروهای انقلابی با همگرایی در فضای مجازی فعالیت داشته باشند، جشن میلاد امام زمان (عج) در شبکه‌های اجتماعی اثرگذار است.

وی، رسانه را از ابزارهای خوب ترویج فرهنگ مهدویت عنوان کرد و گفت: معرفی امام زمان (عج) برای همه سنین به ویژه جوانان بسیار حائز اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه انتظار فرج از بالاترین اعمال است، خاطرنشان کرد: انتظار امام زمان (عج) وسیله‌ای است که می‌تواند انسان را به کمال برساند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، توجه به مهدویت را در فطرت انسان ذکر کرد و یادآور شد: تمام ادیان به ظهور منجی اعتقاد دارند.

وی با تاکید بر همگرایی در اجرای برنامه‌های نیمه شعبان، اظهار کرد: خشنودی دل امام زمان (عج) و مردم از ثمره‌های همگرایی اجرای برنامه‌های نیمه شعبان است.

رئیس شورای سیاستگذاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) گیلان، در ادامه جلسه، انتظار فرج را از بالاترین اعمال عنوان کرد و گفت: فرهنگ انتظار امام زمان (عج) وسیله‌ای است که می‌تواند انسان را به کمال برساند.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha