دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انصاري راد

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت: صاحبان اندیشیه برای ایجاد گفتمان «فرزندآوری» در جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد در نشست جهاد تبیین که ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و در سالن جلسات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان برگزار شد، با اشاره به نقش مهم ائمه جمعه و جماعات در بحث فرهنگ‌سازی، اظهار کرد: تمام شخصیت‌های فرهنگی تأثیرگذار در جامعه باید در راستای جهاد تبیین گام بردارند و تلاش کنند تا جهاد تبیین به یک گفتمان در جامعه تبدیل شود.

وی با اشاره به موضوع فرزند آوری، ابراز کرد: فرزند آوری همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) قرار داشته است، به همین جهت صاحبان اندیشه و قلم باید برای اینکه فرزند آوری به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود تلاش کنند و گام بردارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه فرمایشات حضرت آقا برای ما فصل‌الخطاب است، بیان کرد: مسلمان و جهادگران ایران همواره برای عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) تلاش می‌کنند و لازم است که نهادهای حاکمیتی نیز در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند.

حجت‌الاسلام انصاری‌راد، با اشاره به این نکته که موضوع فرزند آوری بحثی چند وجهی است، اظهار کرد: نهادهای مسئول در بخش‌های مختلف از جمله فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و … باید برای تحقق فرمایشت حضرت آقا در خصوص فرزند آوری گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از بیانات حضرت آقا در خصوص جهاد تبیین، برنامه‌هایی را در این جهت با همکاری اقشار مختلف مردم تدوین کردیم و به صورت مستمر با برش شهرستانی پیگیر اجرایی شدن آن‌ها هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی افزود: در فاز بعدی در نظر داریم که با همکاری امامان محله و جماعات، این برنامه‌ها را در مقیاس روستایی انجام دهیم.

انتهای پیام / ‏‬

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha