دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدجلال حسینی

برخورد قاطعانه وزیر کشور با سرپرست فرمانداری رفسنجان و برکنار وی از سمتش که به یکی از خبرنگاران توهین کرده بود، نشان داد که دولت سیزدهم برای احقاق حقوق و جاری شدن عدالت با هیچ فرد و یا گروهی مماشات نخواهد داشت.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: زمانی که نگاه دولت، نگاهی انقلابی، مطالبه گرایانه و متعهدانه باشد بی شک بسیاری از مشکلات در جامعه به تدریج از بین خواهند رفت.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران ادامه داد: اقدامات و برنامه‌ها و به ویژه سفرهای ریاست جمهوری به استان‌های محروم نمونه عملی نگاه انقلابی و مردم محور این دولت می‌باشد که در عمل این مهم برای همه ما ثابت شده است.

استاد حوزه با اشاره به اینکه قاطعیت دولت سیزدهم برای بسیاری از افراد مبرهن و مشخص شده است، گفت: برخورد قاطعانه شخص وزیر کشور با سرپرست فرمانداری رفسنجان و برکنار وی از سمتش که به یکی از خبرنگاران که به نوعی گوش شنوا و چشم بینای جامعه هستند توهین کرده بود، نشان داد که دولت سیزدهم برای احقاق حقوق و جاری شدن عدالت در کشور با هیچ فرد و یا گروهی مماشات نخواهد داشت.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: واکنش وزیر کشور به توهین سرپرست فرمانداری رفسنجان به جامعه رسانه و برکنار کردن این مدیر هتاک نشان داد که دولت سیزدهم عزم خود را برای هرگونه اجحاف جزم کرده است لذا امیدواریم که با این رویه انقلابی شاهد توسعه روز به روز این نظام و انقلاب باشیم.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران با اشاره به اینکه کرونا در کشور در وضعیت بحرانی قرار دارد، تاکید کرد: هر زمان که جامعه نسبت به دستورالعمل‌ها خود را بی تفاوت نشان داده است در این بحران قرار گرفته‌ایم که در این میان این مراکز آموزشی و عملی هستند که به مانند چند ساله گذشته بیشتر خسارت را از این بی تفاوتی‌ها خواهند خورد.

وی اظهار کرد: امیدواریم که با احساس وظیفه و تکلیف شهروندی، شاهد افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم باشیم، زیرا باید اذعان کرد که تیم درمانی و پزشکی کشور بیش از این توان مقابله با بیماری کرونا، امیکرون و… را ندارد و کوتاهی ما در رعایت موارد بهداشتی به نوعی جفا در حق این عزیزان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha