شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: تجلیل از فعالین نماز جای خرسندی است و کار خوبی است، البته کار اصلی "نماز خوان" تربیت کردن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امروز در اجلاسیه استانی نماز که در سالن اجتماعات استانداری استان برگزار شد، گفت: اگر ما با اخلاص و امیدوار به درگاه الهی وارد شویم، قطعاً دعایمان مستجاب خواهد شد. البته گاهی خداوند متعال استجابت مضمون آن دعا را به صلاح ما نمی‌داند؛ ولی مشابهش را به خود ما و یا به فرزند و ذریه ما عنایت می‌کند و یا اینکه در آخرت به گونه‌ای دیگر دعای ما را مستجاب خواهد کرد.

وی افزود: این ایام مبارک را از دست ندهید؛ خود را با انجام دادن آداب ماه مبارک رجب و شعبان، برای ورود به ماه مبارک رمضان که ماه میهمانی خداوند است آماده کنید.

امام جمعه تبریز خطاب به مسئولین ادارات و دستگاه‌ها گفت: اگر هر مدیری خودش در نماز جماعت شرکت کند، تبلیغ دیگری نیاز نیست، بلکه مسئولین دیگر به تبع آن در نماز جماعت شرکت می‌کنند.

وی افزود: تجلیل از فعالین نمازی جای خرسندی است و کار خوبی است، البته کار اصلی نماز خوان تربیت کردن است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم خطاب به مسئولین حاضر در این جلسه گفت: وضع نماز صبح شایسته شهر تبریز نیست؛ همانند گذشته که ۵۰ مسجد با همکاری شهرداری و دستگاه‌ها باز بود، حال نیز پیگیر باشید و این حرکت را ادامه دهید.

وی در مورد نحوه ساخت مساجد جدید خصوصیاتی را مطرح کرد: مسجد باید کتابخانه، پارکینگ داشته باشد (ما در تبریز مسجدی نداریم که پارکینگ داشته باشد) و در صورت امکان تالار ویژه مجالس ختم، غذاخوری و … داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha