یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
یادواره شهدای روحانی در زنجان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: باید کمیته‌ای ایجاد شود تا آمار دقیق و خاطرات شهدای روحانی استان را جمع‌آوری کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی اجلاسیه سراسری شهدای روحانی در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: یاد و خاطره شهدا در جامعه ایجاد معنویت می‌کند و برای بزرگداشت راه شهدا باید تلاش شود.

وی اظهار کرد: باید کمیته‌ای ایجاد شود تا آمار دقیق و خاطرات شهدای روحانی استان سمنان را جمع‌آوری کند.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در این جلسه با اشاره به مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر اجلاسیه سراسری شهدای روحانی گفت: همکاری کامل را برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره انجام می‌دهیم.

وی تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان سمنان را مکلف می‌کنیم تا با همه توان در برگزاری این اجلاسیه همکاری کنند.

برگزاری کنگره شهدای روحانی بعد از ماه رمضان

حجت‌الاسلام‌سیدمحسن حسینی‌دیباجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این جلسه با تأکید بر نقش ارزشمند روحانیت در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی تصریح کرد: سه هزار و ۸۸۸ شهید روحانی در کشور وجود دارد.

وی افزود: کنگره کشوری شهدای روحانی بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و مقرر شده تا این کنگره در استان‌ها نیز برگزار شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: در کنار کنگره شهدای روحانی، نمایشگاه آثار شهدا نیز به مدت ۱۰ روز برگزاری می‌شود و هدف از برگزاری این کنگره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده‌های شهدای روحانی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha