شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اسمعی جهانگیری

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: حمایت از جشنواره‌های فرهنگی و هنری در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، اسماعیل جهانگیری در بازدید از اولین دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر درسی در شهرستان میناب اظهار کرد: جشنواره ملی تئاتر درسی مانند فرزندی برای استان می‌باشد که بعد از ۱۵ سال به بلوغ رسیده است.

وی با بیان اینکه از میزان مشارکت کم نظیر دانش آموزان سراسر کشور در این جشنواره ذوق زده شده است، اظهار داشت: در گفتگوی روزهای آتی در سطح وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به دنبال تفاهم نامه‌ای برای تقویت و گسترش این جشنواره ملی خواهم بود.

به گفته جهانگیری، نیاز امروز کشور به هنرمندان متعهد و ارزشی بیش از پیش احساس می‌شود و همین جشنواره‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری مدارس مهمترین جایگاه تربیت هنرمند در تراز جمهوری اسلامی هستند.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: هر سازمانی که فعالیت هنری انجام می‌دهد، اداره فرهنگ و ارشاد در کنار او هست و حمایت می‌کند و آموزش و پرورش یکی از غنی‌ترین دستگاه‌هایی است که با تعامل بیشتر و برگزاری این چنین جشنواره‌هایی، استعدادهای هنری استان شناخته می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت هنر اشاره کرد و گفت: اگر آموزش‌ها و مفاهیم دینی، تربیتی و آموزشی در قالب هنر ریخته شود، اثر گذاری آن بیشتر خواهد بود و در ذهن بیشتر رسوخ خواهد کرد.

انتهای پیام / ‏‬

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha