دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی

حوزه/ فرماندار قم گفت: تمامی دستگاه‌های دولتی و خصوصی استان در کنار ستاد پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی هستند و هرگونه همکاری و کمکی که بتوانیم انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرتضی حیدری در چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی، با تقدیر از تشکیل این ستاد و توجه به این موضوع که یکی از ضروریات بوده و مدت‌ها از این حرکت غافل شده بودیم، گفت: فرمانداری و تمامی دستگاه‌های دولتی و خصوصی استان در کنار این ستاد بوده و هرگونه همکاری و کمکی که بتوانیم انجام می‌دهیم.

وی افزود: تشکیل این ستاد منشأ خیر برای استان قم است، چرا که قم خاستگاه انقلاب است و در هر مقطعی که انقلاب مورد تهدید یا هجمه قرار می‌گیرد انتظار از قم این است که وارد شده و کمک کار انقلاب شود و تشکیل این ستاد توسط حوزه‌های علمیه شروعی تازه برای از بین بردن آسیب‌های اجتماعی جامعه می‌باشد.

فرماندار قم افزود: یکی از مسائل به روز، مسئله آسیب‌های اجتماعی است که در حقیقت جامعه را از پا در آورده است و ما علی رغم ۴۰ سال اقتدار اما متأسفانه از درون نگران این آسیب‌های اجتماعی هستیم و امروز آسیب‌های اجتماعی جامعه مورد اذیت و آزار همه مخصوصاً دغدغه اصلی دین داران و دلسوزان انقلاب اسلامی شده است.

در ابتدای جلسه، حجت‌الاسلام وحدتی آراسته، توضیحاتی در خصوص ضرورت و تشکیل ستاد پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی جامعه که چهارمین نشست آن برگزار گردید ارائه داد و گفت: با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری، پیرامون آسیب‌های اجتماعی جامعه، وظیفه اصلی و مهم تمامی مجموعه‌ها و نهادهای عالی کشور مخصوصاً حوزه‌های علمیه به عنوان مادر نظام با همسویی و همراهی همه دستگاه‌ها برای از بین بردن این آسیب‌ها اقدام نمایند.
وی خاطرنشان ساخت: حوزه‌های علمیه به عنوان خدمت‌گزار نظام در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه در کنار همه مجموعه‌ها هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha