یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پرونده های قضائی

حوزه/ رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح از افزایش ۱۲ درصدی مختومه شدن پرونده های سازمان قضائی نیروهای مسلح خبر داد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام احمد رضا پورخاقان، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در سفر به خرم آباد از افزایش ۱۲ درصدی پرونده‌های مختومه سازمان قضائی نیروهای مسلح در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در دادگاه شماره یک نظامی کشور تعداد ورودی پرونده‌های قضائی به صفر رسیده و تعداد این پرونده‌ها در دادگاه شماره دو نظامی کشور نیز بسیار ناچیز است.

وی در ادامه به رضایت ۹۶ درصدی مراجعه کنندگان به نهاد قضائی نیروهای مسلح در لرستان اشاره و تصریح کرد: نیروهای مسلح استان لرستان جز استان‌هایی است که کمترین تعداد پرونده قضائی در سازمان قضائی نیروهای مسلح را داراست.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با تاکید بر این که حتی پائین‌ترین تعداد پرونده‌های قضائی در سازمان قضائی نیروهای مسلح مطلوب نیست، خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم در چارچوب پیشگیری از وقوع جرم، پیرو بند ۵ اصل ۱۵۶ قانون اساسی شاهد تشکیل هیچ گونه پرونده قضائی در سازمان قضائی نیروهای مسلح نباشیم.

حجت الاسلام پورخاقان گفت: نیروهای مسلح کشور، نیروهایی انقلابی و مکتبی هستند که امنیت و آرامش موجود در کشور مرهون ایثار و جان فشانی‌های آن‌ها است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha