چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین خطیب، حفظ انقلاب و نظام اسلامی را در سایه استقامت، جهاد پرتلاش و مبارزه خستگی ناپذیر دانست و گفت: هرگونه تحریم، فشار اقتصادی و معیشتی اقدام دشمن علیه نظام اسلامی است که با صبر و استقامت ملت بی اثر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات امروز در جریان شرکت و سخنرانی در آئین سی و هشتمین سالگرد شهادت سردار شهید "صفر احمدی" از سرداران دوران دفاع مقدس، سفری یک روزه به خوزستان داشت.

وی در این سفر، به شهرستان شوش رفت و جمع رزمندگان و خانواده معظم شهدا، اظهارداشت: این سرزمین به برکت پرچم اسلام، انقلاب و شهدا همواره استوار است و توطئه‌های دشمنان نمی‌تواند به آن گزندی وارد کند.

وزیر اطلاعات، با بیان اینکه دشمنان نظام هر روز با ترفندها و توطئه‌های جدید علیه نظام اسلامی ظاهر می‌شوند گفت: دشمنی استبکار و فتنه گران تمامی ندارد؛ چراکه آنها با اسلام، انقلاب و خون شهدا مشکل دارند.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب، اظهار داشت: اگر بخواهیم مسیر انقلاب اسلامی را با سرافرازی و سربلندی طی کنیم باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم؛ چرا که شهدا برای حفظ اسلام و نظام اسلامی از همه چیز خود گذشتند و جان خود را در این راه نثار کردند.

وی گفت: تنها با حفظ خون شهدا و آرمان‌های انقلاب می‌توانیم این مسیر را طی کنیم و به مقابله با توطئه گران و فتنه گران بپردازیم.

وزیر اطلاعات، حفظ انقلاب و نظام اسلامی را در سایه استقامت، جهاد پرتلاش و مبارزه خستگی ناپذیر دانست و گفت: هرگونه تحریم، فشار اقتصادی و معیشتی اقدام دشمن علیه نظام اسلامی است که با صبر و استقامت ملت بی اثر می‌شوند.

وی در پایان برگزاری یادواره شهدا را اقدامی ارزشمند در راستای انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان دانست و گفت: مرور خاطرات دوران دفاع مقدس حرکتی در راستای حفظ ارزش‌های مقدس این دوران و انتقال آن به نسل جدید است که باید تداوم یابد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha