چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری

حوزه / حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، بیداری و قیام ملت‌های منطقه علیه ظلم و جور را حاصل جان‌فشانی شهدا دانست و اظهارداشت: همه ما وامدار شهدا و خانواده شهدا هستیم و باید همواره حافظ خون شهدا باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در آئین سی و هشتمین سالگرد شهادت سردار شهید "صفر احمدی" در شهرستان شوش، عظمت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و اظهارداشت: شهدا با نثار جان خود ایران اسلامی را به اقتدار رساندند.

وی افزود: شهدا با لبیک به امام امت، مردانه در مقابل دشمن ایستادند و سعادت را برای خود خریدند و عزت، عظمت و سربلندی را برای ملت بزرگ ایران به یادگار گذاشتند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز اگر ایران اسلامی در جهان دارای عزت و اقتدار است و در منطقه دارای نفوذ می‌باشد همه به برکت خون شهداست لذا باید پاسداشت خون شهدا باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، بیداری و قیام ملت‌های منطقه علیه ظلم و جور را حاصل جان‌فشانی شهدا دانست و اظهارداشت: همه ما وامدار شهدا و خانواده شهدا هستیم و باید همواره حافظ خون شهدا باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha