سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
غ

حوزه / امام جمعه بادرود، با اشاره به روند مذاکره کنندگان کشورمان در وین، گفت : خوشبختانه هیئت مذاکره کننده ایرانی ابتکار عمل را در دست دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود در مصلی این شهر با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) و تبریک سالروز بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) اظهار داشت: کسی که تمام کارهایش برای رضای خدا انجام دهد، خدا هم او را تنها نخواهد گذاشت.

امام جمعه بادرود، با اشاره به روند انجام مذاکرات در وین، گفت: خوشبختانه هیئت مذاکره کننده ایرانی ابتکار عمل را در دست گرفته‌اند و این طرف‌های غربی هستند که باید در عمل ثابت کنند، اگر می‌خواهند در برجام حضور داشته باشند و مذاکرات ادامه داشته باشد، باید همه تحریم‌ها را بردارند.

وی با بیان اینکه مردم ایران بارها بی اعتمادی به غربی‌ها را در مذاکرات تجربه کرده‌اند، گفت: توافقی برای ما ارزش دارد که در برگیرنده لغو تمام تحریم‌ها باشد.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به اعلام برخی اخبار مبنی بر اینکه در مذاکرات هسته‌ای به توافق نزدیک شده‌ایم، مطرح کرد: اینکه دستگاه دیپلماسی دولت، بارها اعلام کرده تا زمانی که درباره همه موارد توافق انجام نشود، توافق نهایی صورت نمی‌گیرد، به این دلیل تجربه بی اعتمادی‌های چند سال گذشته نسبت به غربی‌ها در مذاکرات قبلی است.

وی با بیان اینکه ملت ایران مطمئن باشد که هیچ توافقی در وین انجام نمی‌شود مگر اینکه تمام پول ملت ایران در اختیار دولت و ملت قرار گیرد، عنوان کرد: هیئت مذاکره کننده مقتدر ما لحظه‌ای از خطوط قرمز کوتاه نخواهد آمد و بدون هیچ ملاحظه‌ای حقوق نظام و ملت ایران را با قدرت پیگیری خواهد نمود.

امام جمعه بادرود تصریح کرد: تیم فعلی مذاکرات هسته‌ای کشورمان واقع‌گرایانه، پیگیر مطالب و مسائل به حق ملت ایران است و به غربی‌ها باج نخواهد داد.

وی با اشاره به تزریق واکسن سوم کرونا بر اساس توصیه بزرگان و مسئولین عالی رتبه نظام، گفت: با توجه به شیوع امیکرون متأسفانه هنوز افرادی هستند که واکسن نوبت سوم را نزدند، لذا از مردم تقاضا داریم هرچه سریع‌تر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند تا گرفتار این ویروس خطرناک نشوند.

حجت الاسلام قاسمی در ادامه ضمن اشاره به هشتم اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی، گفت: در سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی نهاد امور تربیتی با هدف تعمیق و گسترش ارزش‌های دینی در نظام آموزش و پرورش کشور شروع به کار کرد.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر در دوران تصدی وزارت آموزش و پرورش در سال ۵۹ با تأسیس ستادهای امور تربیتی در مدارس، دانش آموزان را با ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی آشنا نمودند.

امام جمعه بادرود در پایان با بیان اینکه شهید رجایی مربیان امور تربیتی را سربازان انقلاب در آموزش و پرورش نامید و شهید باهنر نیز مربیان امور تربیتی را در زمره انبیا و با امام عادل هم ردیف معرفی کرد، گفت: کار امور تربیتی انتقال ارزش‌های دینی و فرهنگی انقلاب به نسل نوجوان و جوان است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha