سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی - نماینده ولی فقیه در لرستان

حوزه/امام جمعه خرم آباد بر لزوم تنظیم بازار در روزهای پایانی سال تاکید کرد و گفت: مسئولان نظارتی باید با کنترل قیمت‌ها، آشفتگی‌های بازار را رصد و کنترل کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امام جمعه خرم آباد، امروز در جمع نمازگزاران مصلی الغدیر خرم آباد با تبریک عید سعید مبعث، کرد: پیام مبعث تعلیم و تربیت و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه است.

وی با بیان اینکه باید در راستای اشاعه فرهنگ اسلامی قرآنی در جامعه تلاش کنیم افزود: باید برای تربیت نسلی مؤمن، مهذبی، مسئولیت پذیر و در تزاز اهداف انقلاب اسلامی، همت خود را به کار بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه برای تربیت نسلی مؤمن، مسلمان و انقلابی باید خانواده و آموزش و پرورش رسالت خود را برای تربیت نسل جوان به درستی انجام دهند، خاطر نشان کرد: خانواده‌ها و معلمان به عنوان طلایه داران تربیت باید به دور از هر گونه سطحی نگاری در تربیت و اشاعه سبک زندگی اسلامی در بین نسل جوان همت خود را به کار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه با اشاره به روزهای پایانی سال و لزوم اجرای همایش‌ها و طرح‌های جمع‌آوری کمک به نیازمندان و دستگیری از همنوعان، گفت: در روزهای پایانی سال باید دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی با جلب مشارکت خیران و جمع‌آوری کمک‌های مردمی در راستای حل مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند.

وی بر لزوم تنظیم بازار در روزهای پایانی سال تاکید کرد و افزود: مسئولان نظارتی باید با کنترل قیمت‌ها، آشفتگی‌های بازار را رصد و کنترل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان بر رسیدگی حقوق معوقه کارگران تاکید و خواستار مرتفع نمودن مشکلات معیشتی کارگران شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha