چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 1010308
۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
اسلام هراسی در آمستردام

حوزه/طبق مطالعه تحقیقاتی که به سفارش شهرداری شهر آمستردام هلند انجام شد، اسلام هراسی در این شهر آماری افزایشی داشته است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، طبق مطالعه تحقیقاتی که به سفارش شهرداری شهر آمستردام هلند انجام شد، اسلام هراسی در این شهر آماری افزایشی داشته است.
مطالعه‌ای که در آمستردام، پایتخت هلند انجام شد، شیوه‌های رو به رشد اسلام هراسی را در زندگی واقعی و در بسترهای مجازی نشان داد.
این مطالعه نشان داد که مسلمانان در پایتخت هلند به طور مداوم در معرض رفتارهای ضد اسلامی در محل کار خود و همچنین سخنان نفرت انگیز درفضای مجازی هستند.
این گزارش اشاره می‌کند که اسلام هراسی و سخنان نفرت پراکنی علیه مسلمانان در زندگی اجتماعی و حرفه‌ای "عادی" شده است. این مطالعه تأثیرات فیزیکی، عاطفی و روانی رفتارهای ضد اسلامی را بر مسلمانان ساکن آمستردام روشن می‌کند.
بر اساس نتایج این مطالعه، رسانه‌ها و سیاستمداران در تبدیل اسلام هراسی به یک پدیده عادی در زندگی روزمره در میان ساکنان پایتخت هلند نقش داشته‌اند.
این مطالعه با ارائه توصیه‌ها و پیشنهادهایی به شهرداری آمستردام برای اتخاذ تدابیر سخت‌گیرانه علیه شرکت‌ها و افرادی که اسلام‌هراسی و نفرت از مسلمانان را به ویژه در محیط کار انجام می‌دهند، به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha