یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
جشنواره ورزشی

حوزه/ مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه های علمیه استان اصفهان از برگزاری مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ورزشی حوزه علمیه اصفهان با معرفی و تجلیل تیم های برتر خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، در مورد اهداف برگزاری هفتمین دوره جشنواره ورزشی حوزه علمیه اصفهان گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، تحصیل، تهذیب و ورزش باید سرلوحه فعالیت‌های جوانان باشد، لذا ورزش باید در تحصیل و تهذیب نیز همراه طلاب جوان اصفهان باشد.

دبیر برگزاری هفتمین جشنواره ورزشی حوزه‌های علمیه اصفهان در مورد کیفیت برگزاری این دوره از جشنواره در سال جاری ابراز کرد: مسابقات با نام سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی در دو مقطع ۹ دی و بهمن ماه در ۶ رشته تیراندازی، دارت، دو میدانی، تنیس، والیبال و فوتسال برگزار شد که حدود ۸۵۰ نفر از طلاب در این دوره از مسابقات امسال حضور داشتند.

وی در مورد مسابقات پایانی (فوتسال و والیبال) هفتمین جشنواره ورزشی اذعان کرد: مسابقات مقدماتی فوتسال در بهمن ماه در مناطق مختلف استان در قالب گروه‌های چهار تیمی، انجام شد و هشت تیم نخست به مرحله بعد مسابقات که به صورت متمرکز در اصفهان (سالن توانا) برگزار می‌شد، راه یافتند و درنهایت به ترتیب تیم‌های فضلان اصفهان، مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام خوراسگان و مدرسه علمیه رکن الملک به مقام اول تا سوم نائل شدند.

حجت الاسلام امیریان در مورد نتایج مسابقات والیبال بیان کرد: مجموعاً ۱۱ تیم از استان در این مسابقات شرکت داشتند که در پایان تیم‌های مدرسه علمیه جده بزرگ اصفهان، مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام خوراسگان و مدرسه امام صادق علیه السلام اصفهان (چهارباغ) به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

دبیر برگزاری مسابقات در پایان از همکاری و حضور برخی از اعضای شورای شهر اصفهان، معاونت فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، سازمان بسیج طلاب، دبیر هیئت وزنه برداری استان و خاصه معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در اختتامیه مسابقات و اهدا جوایز که موجب دلگرمی طلاب گردید، تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha