جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه شهر محمدیه قزوین

حوزه / امام جمعه شهر محمدیه گفت: امروز باید با تلاش و وحدت راه امام (ره) و شهدا را با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری ادامه داده و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای آحاد مردم به خوبی تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی ظهر امروز در دیدار با ائمه جماعات مساجد شهر محمدیه و مهرگان قزوین گفت: وظیفه همه آحاد جامعه پاسداری از خون شهیدان انقلاب اسلامی می‌باشد، ما حاکمیت ارزشهای اسلامی را ارزان به دست نیاورده‌ایم و باید برای حفظ و تداوم آن در صحنه ایستادگی کنیم.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی با زعامت و رهبری هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) توانست استمرار یابد و تداوم انقلاب به برکت استقامت و پایداری ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی تضمین یابد و در ادامه راه با رهبری حکیمانه و خلف صالح آن عزیز دوران به حرکت پرخروش خود را ادامه می‌دهد.

امام جمعه شهر محمدیه ادامه داد: صیانت از حریم ولایت و رهبری به عنوان رکن اساسی نظام اسلامی، رسالت و تکلیف همه آحاد جامعه است.

وی اظهار کرد: امروز باید با تلاش و وحدت راه امام (ره) و شهدا را با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری ادامه داده و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای آحاد مردم به خوبی تبیین شود.

امام جمعه شهر محمدیه عنوان کرد: انقلاب اسلامی به مدد الهی و رهنمودهای داهیانه رهبر انقلاب و به کوری چشم بدخواهان، پر فروزان‌تر از گذشته در حال تلألو در عرصه نظام بین‌الملل است.

حجت الاسلام آقا حسینی عنوان کرد: رسالت ما در این برهه حساس پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت می‌باشد و همه مسئولین بدانند که اگر اعتباری داریم از ولایت مداری، و به برکت و ایثار شهدای والامقام می‌باشد بر همین اساس مسئولیت ما دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی است.

دستاوردهای انقلاب تبیین شود

انتهای پیام /

دستاوردهای انقلاب تبیین شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha