دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
س

حوزه / همزمان با شب شهادت حضرت موسی الکاظم(ع)، خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل ۱۲۰ بسته معیشتی را به نیازمندان اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مسئول کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل در جمع خبرنگاران گفت: بسته‌های معیشتی به ارزش هر بسته ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به همت و مشارکت خادم یاران دفتر مرکزی خدمت کانون رضوی، خادم یاران و یاوران رضوی حسینه قاسم بن الحسن (ع) سرکوچه یخچال و مؤسسه خیریه یتیم مجتبی شهرستان تهیه و بین محرومان تقسیم شد.

عباس آذرباد، افزود: هر بسته معیشتی شامل یک بسته ۵۰۰ گرمی گوشت، یک بسته هشت عددی نان محلی، یک کیلو رب گوجه فرنگی، یک بسته ۵۰۰ گرمی سویا، یک بسته ۲ کیلو گرمی برنج ایرانی، یک بسته یک کیلو گرمی لوبیا سفید، یک بسته ۷۰۰ گرمی ماکارونی، یک بسته ۸۰۰ گرمی قند، یک بطری یک و نیم لیتری روغن است.

وی یادآور شد: علاوه بر کمک و مشارکت اعضای مؤسسه خیریه یتیم مجتبی آران و بیدگل هفت خادم یار و یاور رضوی به مدت یک روز کامل برای تهیه، بسته‌بندی و پخش بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شناسایی شده در محله‌های مورد نظر همکاری داشتند.

به گفته وی در حال حاضر ۱۲۵ خادم یار فعال در ۱۰ کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل کار خدمت رسانی به مردم و محرومان را بر عهده دارند.

کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرده است.

کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا (ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادم یاری با خدمت‌رسانی جهادی به نیازمندان کمک و از آنها گره‌گشایی کنند.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha