شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمدرضا همتی مدیرکل حوزه ریاست سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور

حوزه/ همتی با اشاره به اینکه منابع طبیعی ارتباط مستقیمی با زندگی مردم دارد، خاطرنشان کرد: بحث منابع طبیعی را قبل از اینکه یک مقوله علمی بدانیم یک مقوله عمومی و فرهنگی باید تلقی کنیم؛ زیرا همه اقشار مردم در این عرصه سهیم بوده و ما نیازمند اقدامی جدی و گسترده در راستای اهداف منابع طبیعی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمدرضا همتی مدیرکل حوزه ریاست سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور امروز در دیدار با آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، که در دفتر مدیر حوزه در قم برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از اجرای برنامه‌های مختلف این سازمان در طول هفته منابع طبیعی گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته کاشت نهال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس جمهور، مراجع، علما و عموم مردم خواهد بود.

وی افزود: تلاش ما این است که درختکاری فقط به هفته منابع طبیعی محدود نشود و ما بتوانیم با مشارکت عموم مردم این حرکت را اجرایی نمائیم.

همتی با اشاره به اینکه منابع طبیعی ارتباط مستقیمی با زندگی مردم دارد، خاطرنشان کرد: بحث منابع طبیعی را قبل از اینکه یک مقوله علمی بدانیم یک مقوله عمومی و فرهنگی باید تلقی کنیم؛ زیرا همه اقشار مردم در این عرصه سهیم بوده و ما نیازمند اقدامی جدی و گسترده در راستای اهداف منابع طبیعی هستیم.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور با بیان اینکه در بخش بیابان زدایی بیش از ۷۰۰ هزار هکتار طی دو سال اخیر کارهای تأثیرگذار انجام شده است، مطرح کرد: در حوزه آبخیزداری نیز سه میلیون هکتار اجرای عملیات داشته‌ایم که تا سه ماه اول سال آینده تکمیل می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha