جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
مدیر جدید

حوزه/طی مراسمی از مدیر پیشین مدرسه علمیه خواهران سیریک تجلیل و مدیر جدید معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، صبح امروز طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام محسن سالاری امام‌جمعه شهرستان سیریک از زحمات خانم ذاکری مدیر پیشین مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه سلام الله علیها تجلیل و صادقی بهنمی به عنوان مدیر جدید این مدرسه معرفی شد.

امام‌جمعه شهرستان سیریک در این مراسم اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران رابطه مستقیمی با مسائل فرهنگی به خصوص فرهنگ عمومی شهرستان دارد و در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

وی افزود: حوزه علمیه نقش بسزایی در تقویت جایگاه علمی سیریک ایفا می‌کند؛ طی سال‌های گذشته مقالات علمی بسیاری توسط طلاب به رشته تحریر در آمده که نشان از جایگاه و اهتمام طلاب به علم و دانش است.

امام جمعه سیریک بیان‌کرد: با وجود تلاش‌های علمی طلاب، اما متأسفانه شاهد بودیم در مناسبات و محاسبات مسئولان شهرستان، طلاب و حوزه‌های علمیه خیلی دیده نشدند و مورد توجه واقع نشده‌اند از این رو نیاز است مسئولان یک استغفار فرهنگی داشته باشند.

حجت‌الاسلام سالاری بیان‌کرد: کوتاهی‌هایی که در حق حوزه‌های علمیه به خصوص مدرسه علمیه حضرت خدیجه سلام‌الله علیها شده است باید جبران شود تا افراد بیشتری بتوانند از برکات آن استفاده کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha