دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی

حوزه/ همت انسان باید به اندازه‌ای زیاد باشد که بر مقام محمود و ستودنی که نزد خداوند است برسد و همنشین اهل بیت عصمت و طهارت بشود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا که صبح دوشنبه در محل کانون جوانان بسیج برگزار شد، گفت: ماه رجب و شعبان در حقیقت مقدمه هستند برای ماه رمضان و باید این ایام را قدر بدانیم و از درگاه خداوند منان بخواهیم که ما را از میهمانان واقعی ماه ضیافت الله قرار بدهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همه خوبی‌های عالم را انسان می‌تواند به دست آورد، اظهار داشت: اگر انسان عزم و همت داشته باشد می‌تواند اوج بگیرد و به این مقام برسد زیرا که اگر این هدف غیر ممکن بود، در متون ادعیه ائمه (ص) نمی‌فرمودند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به فرازهایی از زیارت عاشورا، بیان کرد: همت انسان باید به اندازه‌ای زیاد باشد که بر مقام محمود و ستودنی که نزد خداوند است برسد و همنشین اهل بیت عصمت و طهارت بشود.

وی با بیان اینکه باید فرصت ماه رجب و مبعث را غنیمت شمرد و از درگاه خداوند طلب آمرزش کرد، تصریح کرد: نام مقدس پیامبر به قدری ارزشمند است که بنا بر قولی اگر کسی بتواند در جهنم به زبان بیاورد، خداوند او را از جهنم نجات خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در پایان ضمن تقدیر از فعالیت‌های حجت الاسلام متین، برای حجت الاسلام فیاضی آرزوی توفیق و سربلندی در انجام احسن وظایف مسئولیت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا را از درگاه خداوند منان خواستار شد.

انتهای خبر / ‏‬ م ۷۲۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha