پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طاهری

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به نقش ویژه و اثرگذار خواهران در فضای مجازی و تبیین حقایق، گفت: فعالیت‌های تبلیغی خواهران و حضور آ نان در فضای مجازی با برنامه‌های مناسب و محتوای مفید می‌تواند اثرگذاری خوبی در جامعه خصوصاً برای بانوان و کودکان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین طاهری، صبح امروز در نشست مجازی «جهاد تبیین و هنر» ویژه طلاب و مبلغات حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: هم از ابزار هنر و هم از ظرفیت‌های دیگر که در هنر نهفته است، می‌توانیم برای اثرگذاری بیشتر کلام استفاده کنیم.

وی با اشاره به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره به تصویر کشیدن حضور مردم در صحنه‌های مختلف حمایت از نظام اسلامی، گفت: در دیدار همافران با رهبر معظم انقلاب در ۱۹ بهمن امسال ایشان به تصویر بیعت همافران با حضرت امام (ره) اشاره داشته و فرمودند همین تبیین است و چه بسا یک عکس ابزاری می‌شود برای انتقال یک مفهوم ارزشمند اسلامی یا انقلابی.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: استفاده از ابزار هنر دارای قالب‌هایی است که بعضی از آنها از دست ما هم بر می‌آید و می‌توانیم در بیان و انتقال پیام از این ابزار استفاده کنیم.

طاهری اضافه کرد: ابزار دیگری که می‌توان در مسئله تبیین از آن استفاده کرد مسئله تولید محتواست. این ابزار برای کسانی است که اهل تولید محتوا و اهل فهم معارف دینی و بیان آن هستند بسیار کارآمد و مفید است.

وی به مذموم خواندن تک بعدی کار کردن در فضای تبلیغی، گفت: فضای مجازی، فضای قابل اعتمادی نیست، یعنی مخاطب به این فضا نمی‌تواند اعتماد کامل داشته باشد. ساده انگاری است که فکر کنیم با رها کردن فضای حقیقی و چسبیدن به فضای مجازی می‌توانیم اثرگذار باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: موضوع دیگر در اثرگذاری و تبیین در فضای مجازی مسئله تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز است. محتوای مورد انتشار در فضای مجازی قبل از انتشار می‌بایست در گروه‌های اندیشه ورز مورد ارزیابی قرار گیرد تا تأثیر لازم را در مقام تبلیغ را داشته باشد.

وی افزود: فضای مجازی مانند یک جنگل بی انتها و نامنظم است که روئیدن یک گل زیبا در این جنگل خیلی اثری ندارد و لذا باید در فضای مجازی با یک هماهنگی و تیم منظم کار کرد تا میزان اثرگذاری خوبی داشته باشید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در پایان با اشاره به نقش ویژه و اثرگذار خواهران در فضای مجازی و تبیین حقایق، گفت: فعالیت‌های تبلیغی خواهران و حضور آنان در فضای مجازی با برنامه‌های مناسب و محتوای مفید می‌تواند اثرگذاری خوبی در جامعه خصوصاً برای بانوان و کودکان داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha