یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان

حوزه / اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان، پیرامون مسائل روز حوزه و جریانات سیاسی، در محل مدرسه علمیه ولی‌عصر (عج) اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان، با موضوع «جذب»، «جهاد تبیین»، «معیشت طلاب» و «برنامه ۵ ساله» در محل مدرسه علمیه ولی‌عصر (عج) اهواز برگزار شد.

در ابتدای این برنامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور به بیان سخنانی پیرامون موضوع جلسه پرداخته و بیان کرد: جهاد تبیین وظیفه‌ای همگانی بوده و باید از تمامی فرصت‌ها برای تبیین حقایق استفاده کنیم.

اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان برگزار شد

وی گفت: مسأله تبیین از مهم‌ترین بحث‌های اجتماعی بوده و با توجه به اینکه دشمن تلاش دارد موضوعات را وارونه جلوه دهد، آن چیزی که می‌تواند مقابل دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن ایستاده و آن‌ها را خنثی کند زبان گویا است؛ یعنی زبانی که درست، دقیق، محکم و مستند حرف بزند و حقایق را به گوش مردم برساند.

همچنین پس از آن نیز برخی از معاونین مدیریت حوزه علمیه استان، گزارشات خود در بخش‌های مرتبط را ارائه کردند که از جمله آن می‌توان به حجج‌اسلام «موسوی زاده، معاون آموزش»، «بزرگیان، معاون تهذیب»، «تاجگردون، مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل» و «کیانی، مسئول مرکز امور طلاب» اشاره کرد.

اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان برگزار شد

اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان برگزار شد

قابل ذکر است، میهمان و سخنران این برنامه حجت‌الاسلام رستگار، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوزستان و بهمن شهریاری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان بود که پیرامون تحولات روز جهانی به ارائه بحث پرداختند.

اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان برگزار شد

در پایان این اجلاسیه نیز پیرامون مسأله معیشت طلاب بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha