یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
استاندار فارس

حوزه/ استاندار فارس گفت: یکی از معیار ها ارزیابی فرمانداران در ۱۴۰۱ کاهش طلاق و افزایش ازدواج در شهرستان ها خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، محمد هادی ایمانیه، صبح امروز در نخستین همایش خانواده متعالی که به همت حوزه علمیه استان فارس در سالن حکمت دانشگاه شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه ۲ جلسه از جلسات شورای فرهنگ عمومی به حکمت خانواده متعالی اختصاص داده شده است، اظهار کرد: خانواده محبوب ترین چیزها در نزد اسلام است.

وی در ادامه به تأهل و تشکیل خانواده اشاره و اضافه کرد: حمایت از خانواده را در سال هایی که در دانشگاه شیراز مسئولیت داشتم، انجام دادم، چراکه دارای آثار و برکات بسیاری است.

استاندار فارس با نقل خاطره ای از دوره دانشجویی خود، اظهار کرد: هنگامی که قبولی دانشگاه پزشکی را در روزنامه مشاهده کردم، همان موقع نیز خواستگاری من بود، همچنین در دوره دانشجویی نیز فرزند دومم به دنیا آمد، اکنون نیز حمایت از متاهلین دانشگاه را در برنامه داریم تا به یک روش عملکردی تبدیل شود؛ برنامه جهش ملی مسکن نیز که ابتدا بنا بود به متاهلین داده شود با پیشنهادی که به ریاست جمهوری داده شد اکنون نیز ابلاغ شد که مجردها نیز می توانند ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: جزو سیاست های اصلی استان فارس حمایت از تشکیل و حفظ خانواده است؛ باید به تشکیل خانواده و در مرحله دوم به حفظ آن کمک کنیم، یکی از معیار ها ارزیابی فرمانداران در ۱۴۰۱ کاهش طلاق و افزایش ازدواج در شهرستان ها خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha