دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نقش نخبگان در جهاد تبیین

حوزه/مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست هم اندیشی با هنرمندان استان، گفت: زبان هنر بهترین راه تببین دستاوردهاست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام سید رضا افتخاری، عصر امروز در نشست هم اندیشی با هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع «جهاد تبیین» اظهار کرد: باید از سرمایه‌های علمی و ملی بهره وافر برد تا بازدهی و اثربخشی را تقدیم جامعه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در برهه‌های تاریخی در ایران هنگامی که نخبگان در عرصه‌های مختلف کشور حضور داشتند موجبات پیشرفت کشور فراهم شد و هنگامی که این امر محقق نمی‌شد مشکلات عدیده‌ای برای کشور و مردم ایجاد شد.

وی با توصیف نخبگانی همچون امیرکبیر به عنوان افراد موثر و تاثیرگذار در کشور، گفت: متاسفانه با دشمنی و عدم حمایت از این نخبگان در دوران مختلف تاریخی بالاخص در دوران قاجار و پهلوی باعث شد که رشد و ترقی کشور سالیان سال به عقب افتد.

این مسئول فرهنگی گفت: انقلاب اسلامی روحیه خود باوری را در بین نخبگان و اقشار جامعه ایجاد کرد و این امر باعث ایجاد انگیزه فراوانی در بین مردم شد و امروز به اذعان اندیشکده‌های جهانی و طبق آمار، ایران در رده های بالای جهانی است که این امر با رهبری امام و مقام معظم رهبری و بصیرت عمومی صورت گرفته است.

افتخاری افزود: مقام معظم رهبری طبق اذعان بزرگان عرصه‌های علمی، سیاسی و اجتماعی و فرهنگی جهان از هوشمند ترین رهبران جهانی است و در دوره رهبری عالی ایشان علی‌رغم حجم گسترده دشمنی و تحریم‌های ظالمانه، بستر پیشرفت کشور را محقق ساخته است.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با یک سخنرانی تمام معادلات جهانی را برهم می زند و با اعلام جهاد تبیین، تکلیف همه را مشخص کرده است؛ امروزه نخبگان جامعه به ویژه هنرمندان لازم است که در عرصه تبیین فعال باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha