یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی

حوزه/ هاشمی گلپایگانی بر اهمیت انعقاد تفاهم نامه مشترک بین ستاد امر به معروف و نهی از منکر و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با حضور سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور، در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.

در این نشست هاشمی گلپایگانی بر همکاری های پژوهشی بین دو مجموعه تاکید کرد و افزود: ارتباط میان پژوهشکده ستاد در قم و مرکز پژوهش های مجلس به صورت حداکثری و هم افزا گسترش یابد.

وی بر ضرورت افکارسنجی و سنجش وضعیت موجود و مطلوب عرصه هایی مانند امربه معروف و نهی ازمنکر و عفاف وحجاب تاکید کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به خلاءهای قانونی موجود در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اشاره و اظهار کرد: مرکز پژوهش‌های مجلس در این زمینه می‌تواند به کمک ستاد امر به معروف آمده و خلاءها را رفع کند.

هاشمی گلپایگانی با بیان اینکه مرکز پژوهش‌های مجلس از سالم‌ترین نهادهای کشور است، افزود: در حوزه پژوهش باید در چند سطح کار جدی انجام شود. یک سطح کمک به ستاد امر به معروف در حوزه تدوین قوانین جدید یا اصلاح قوانین گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: انجام پژوهش‌ها و انتشار گزارش‌هایی در این حوزه هم از دیگر اقدامات مرکز می‌تواند باشد.

در ادامه، نگاهداری رئیس مرکز پژوهش های مجلس، آمادگی کامل مرکز پژوهش ها را برای همکاری و هم افزایی با مجموعه های علمی و پژوهشی ستاد امر به معروف اعلام و بر انعقاد توافق نامه اجرایی و کاربردی بین دو مجموعه تاکید کرد.

در انتهای جلسه نیز احکام دبیر و اعضای شورای امربه معروف ونهی از منکر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی اعطا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha