دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ات

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: متاسفانه اواکراین با آویزان شدن به طناب غربی ها، از صدام و حاکمان افغانستان درس عبرت نگرفت و با دلگرم بودن به پشتیبانی آمریکا تلاش داشت، با به عضویت درآمدن ناتو، تسلیحات و امکانات ناتو را تا کنار دیوار روس جلو ببرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) این شهر با تبریک فرار سیدن ماه شعبان، اظهار داشت: باید از فضلیت ها و دعاهای ماه شعبان در بهره مندی ماه مبارک ضیافت الهی رمضان آماده شویم .

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری، تصریح کرد: همگان باید توجه ویژه ای به قشر محروم جامعه داشته باشند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، به بیانات مقام معظم رهبری در عید مبعث پیرامون جنگ روسیه و اوکراین اشاره کرد و گفت : معظم له فرمود امریکا با دخالت در مسائل داخلی اوکراین و راه انداختن اجتماعات و ایجاد کوتای مخملی و حضور سناتورهای آمریکایی در اجتماعات و جابجایی دولت ها، این کشور را به این نقطه کشاند.

وی ،به عدم پای بندی ناتو در نزدیک نشدن به مرزهای روسیه اشاره کرد و گفت: متاسفانه ناتو با پیمان شکنی با نزدیک شدن به مرزهای روسیه وارد اوکراین و گرجستان شد .

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: متاسفانه اواکراین با آویزان شدن به طناب غربی ها، از صدام و حاکمان افغانستان درس عبرت نگرفت و با دلگرم بودن به پشتیبانی آمریکا تلاش داشت، با به عضویت درآمدن ناتو، تسلیحات و امکانات ناتو را تا کنار دیوار روس جلو ببرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha