یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام نصوری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نصوری گفت: برای هر استان ۳ نفر مبلغ را جهت اعزام در نظر گرفته ایم تا در برنامه های آن استان ها شرکت داشته و به تبلیغ بپردازند؛ در طول ۲۰ سال فعالیت مرکز تخصصی مهدویت بیش از ۱۵۰۰۰ اعزام مبلغ داشته ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین نصوری معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه گفت: با استفاده از کارهای کارشناسی که در ستاد هماهنگی فعالیت های دهه مهدویت نامگذاری این دهه هرساله انجام می گیرد؛ امسال نیز هر روز از این دهه با یک عنوان نامگذاری شده است.

وی افزود: ستاد مهدویت با حدود ۵۰ مرکز و نهاد فرهنگی مختلف در ارتباط است.

حجت الاسلام والمسلمین نصوری خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های دهه مهدویت امسال برگزاری مراسم احیا در شب نیمه شعبان می باشد.

وی عنوان کلی دهه مهدویت را تمدن نوین اسلامی زمینه ساز ظهور اعلام کرد و گفت: برگزاری مسابقه کتاب خوانی با استفاده از کتاب «نگین» که در عرصه بین الملل به مسابقه گذاشته شده است یکی از برنامه های ستاد مهدویت برای امسال بوده است.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت تصریح کرد: برگزاری چند نشست بین الملل به زبان های مختلف از دیگر برنامه های ستاد مهدویت می باشد.

وی با اشاره به برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان در دهه مهدویت افزود: بارگذاری قسمت های مختلف انیمیشن «بانو ملیکا» در پیام رسان ایتا یکی از برنامه های ستاد مهدویت برای کودکان و نوجوانان در این دهه می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نصوری بیان داشت: برای هر استان ۳ نفر مبلغ را جهت اعزام در نظر گرفته ایم تا در برنامه های آن استان ها شرکت داشته و تبلیغ بپردازند؛ در طول ۲۰ سال فعالیت مرکز تخصصی مهدویت بیش از ۱۵۰۰۰ اعزام مبلغ را داشته ایم.

وی گفت: رصد جریان های انحرافی و فعالیت های مخاصماتی و تخریب گرایانه غرب در موضوع چهره مبارک حضرت ولیعصر (عج) یکی دیگر از محورهای فعالیت های مرکز تخصصی مهدویت بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha