شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار

حوزه/جانشین ناوگان مقدم جنوب نیروی دریایی ارتش در دیدار با امام جمعه سیریک در رابطه با موضوع استقرار نداجا در روستای کرپان گفت: نیروی دریایی ارتش با استقرار در مناطق مختلف به دنبال خدمت و توسعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، امیر دریادار دوم ستاد جلیل مقدم جانشین فرماندهی ناوگان مقدم جنوب نیروی دریایی ارتش، عصر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام محسن سالاری، امام‌جمعه شهرستان سیریک در رابطه با موضوع استقرار نیروی دریایی ارتش در روستای کرپان، اظهارداشت: حضور نیروی دریایی ارتش در شهرستان سیریک به ویژه روستای بندرکرگان در راستای تامین امنیت منطقه و پیشبرد و پیشرفت منطقه است.

وی افزود: چنانچه نیروی دریایی ارتش در منطقه کرپان شهرستان سیریک مستقر شود قطعا خواسته‌های مردم بومی و صیادان به رسمیت شناخته خواهد شد و مشکلی از این بابت وجود ندارد چرا که قصد ارتش از حضور در مناطق مختلف خدمت‌رسانی و توسعه است.

امیر مقدم تصریح‌کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران این آمادگی را دارد که در شهرستان سیریک و منطقه کرگان مطالبات مردم را در سطوح مختلف پیگیری و رهگیری کند و تمام آمد و شد مردم را مورد حمایت قرار دهد و هیچ اختلالی در روند تفریحات مردم نداشته باشد.

حجت‌الاسلام محسن سالاری، امام‌جمعه شهرستان سیریک نیز در این نشست اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش یک نیروی راهبردی است که خدمات شایانی را در مناطق مختلف از خود برجای گذاشته و هر جا که مستقر شده است به جز تامین امنیت، آثار و برکات فراوانی برای منطقه و مردم داشته است.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش امروز نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران و نظام اسلامی در آب‌های آزاد و بین‌المللی است و ماموریت‌های بسیاری را در تامین امنیت خطوط کشتیرانی کشورمان به ثمر رسانده است.

امام جمعه‌ سیریک با اشاره به استقرار نیروی دریایی ارتش در اسکله کرپان سیریک، تصریح‌کرد: امروز آنچه دارای اهمیت فراوان و مورد تاکید است این است که در استقرار این نیرو حقوق مردم رعایت شود و توجه شود که منافع مردم بومی و صیادان محلی در این روستا با مشکل روبرو نشود.

وی ادامه داد: حضور نیروهای ارتش در روستای کرگان نباید مسائل گردشگری و تفریحی مردم را تحت‌الشعاع قرار دهد و در رفت و آمد مردم به ساحل نیز خللی ایجاد نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha