دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1012309
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
اُمید به زندگی در دولت سیزدهم

حوزه/ در وضعیتی که مردم فشارهای زیادی را متحمل شده و از جمله ویروس کرونا با روزی حدود ۸۰۰ نفر تلفات ناقوس مرگ را به صدا در آورده بود، به لطف الهی امروز با تدبیر واقعی کلمه در دولت سیزدهم امید به زندگی را شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام رحمان فرج اللهی، دبیر مجمع وعاظ و خطبای کرمانشاه در یادداشتی، در خصوص تلاش جهادی دولت سیزدهم با عنوان « اُمید به زندگی » آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن تبریک و تهنیت اعیاد شعبانیه، جا دارد مجمع وعاظ و خطبای کرمانشاه از عملکرد جهادی دولت مردمی سیزدهم که در این شرایط حساس با سفرهای استانی که مایه خیر و برکت برای ملت شریف ایران اسلامی بوده که در اول قدم بدنبال عملی نمودن وعده های داده شده است، تقدیر و تشکر نماید.

در این ماه شعبان المعظم و در پایان سال ۱۴۰۰ دکتر رئیسی به دور از تشریف کذایی، با حضورخویش و مجموعه دولت در استان های مختلف، گذشته از اینکه جلوه هایی از مردمی بودن کارگزاران نظامی اسلامی را به نمایش می گذارد، همین بازدیدهای میدانی و لمس مشکلات صاحبان اصلی انقلاب، برکات زیادی جهت کارهای عمرانی و اقتصادی و فرهنگی در پی خواهد داشت.

شروع به کار دولت سیزدهم در وضعیتی که مردم فشارهای زیادی را متحمل شده و از جمله ویروس کرونا با روزی حدود ۸۰۰ نفر تلفات ناقوس مرگ را به صدا در آورده بود، به لطف الهی امروز با تدبیر واقعی کلمه در دولت سیزدهم امید به زندگی را شاهد هستیم.

مدیریت جهادی با چاشنی روحیه انقلابی است که محرومیت زدایی را در سطح کشور بدنبال دارد و این مهم را در واکسناسیون کرونا به همت دولت سیزدهم شاهد بودیم و تدابیر خردمندانه رئیس جمهور محترم در خصوص واردات واکسن، افزایش ظرفیت داخلی، بلکه زمینه ساز ایمن سازی جامعه در سطح گسترده ای گردید.

امیدواریم این سفرهای تحول گرا هم هر چه زودتر در استانی که بنا به فرموده رهبری حکیم و فرزانه « کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی می باشد، صورت پذیرد و مردم ایثارگر و ولایتمدار کرمانشاه از طعم خدمات ارزنده «دولت قوی» بهره مند گردند.

ارتباط استانداران با قاطبه مردم از جمله استاندار محترم کرمانشاه، در چنین روزی که مصادف بود با میلاد حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام)، با تعدادی از مبلغین شهر کرمانشاه، بارقه اُمیدی در مسیر همفکری و مشورت جهت کارهای فرهنگی، این استان شهید پرور و بازگشت سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی به خادمان واقعی مردم را در پی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha