شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تجلیل

حوزه/ همزمان با روز جانباز مصادف با میلاد قمر بنی هاشم (ع) با حضور مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران و معاونان بنیاد، تعدادی از جانبازان نخبه استان قم مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم گفت: جانبازان در عرصه های جنگ تحمیلی خوش درخشیدند و به رسالت خویش عمل کردند و پس از آن نیز در جبهه های علمی حضوری موثر داشته و توانسته اند به مدارج علمی و موفقیت های علمی دست یابند.

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: این نیروهای دغدغه مند و دلسوز زمینه ساز رشد و پیشرفت و تعالی نظام اسلامی را فراهم کردند، همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، جانبازان ما هنوز در میدان مقاومت و ایستادگی هستند.

وی ادامه داد: این مبارزه همچنان ادامه دارد، جانبازان ما، در همه عرصه ها حتی در بستر مجروحیت هم با صبر و ایثار خویش مجاهدت می کنند و تندیس ایثار و وفاداری به ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

در پایان این مراسم از جانباز دکتر محسن رفیعی استاد حوزه و دانشگاه، مولف و صاحب مقالات متعدد علمی ، دکتر زارع رضایی استاد حوزه و دانشگاه ، دارای تالیفات و مقالات علمی و معلم دوره متوسطه عبدالرضا فتاحی آزاده و جانباز تقدیر صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha