یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام ملکی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ملکی در جمع مدیران مدارس علمیه گیلان گفت: حوزه‌های علمیه خط قرمز ماست و هر کسی بخواهد این مکان مقدس را تضعیف کند، مخالفت خود را نشان خواهیم داد، و نسبت به این قضیه حساس هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی، قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور در امور استان‌ها، امروز در جمع مدیران مدارس علمیه استان گیلان، گفت: اصل در مدیریت، ثبات مدیریتی است، و هر مدرسه علمیه‌ای که موفق عمل کرده، به دلیل ثبات مدیریتی بوده، مانند آیت الله بنابی که در دهه گذشته موفق عمل کرده است.

وی به دوام مدیریتی استان گیلان اشاره کرد و افزود: مدیریت حجت الاسلام والمسلمین علیپور در این استان دوام خواهد داشت و این دوام و ثبات مدیریتی به عنوان یک اصل در هر استان و حتی در مدارس استان‌ها نیز باید اتفاق بیفتد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی ادامه داد: حوزه‌های علمیه خط قرمز ماست و هر کسی بخواهد این مکان مقدس را تضعیف کند، مخالفت خودمان را نشان خواهیم داد، و نسبت به این قضیه حساس هستیم.

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها، رشد حوزه‌های علمیه را در تداوم مدیریتی دانست و گفت: مدیران مدارس علمیه استان برای رشد و پیشرفت مدارس، در ماه یک جلسه استانی برگزار کنند، تا علاوه بر آسیب‌شناسی، راه‌حل‌های فرار رفع آسیب‌ها و موارد دیگر در این جلسات مورد بررسی قرار بگیرد.

وی، همدلی در بین مدیران مدارس علمیه استان را یکی از راه‌های موفقیت عنوان کرد و افزود: مدیریت به معنای حوزوی، یعنی تربیت، یعنی مربی بودن یک مدیر که مثل پدر دلسوز طلبه‌ها باشد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین قاسم علیپور به مدعوین محترم خیر مقدم گفت. همچنین مدیران مدارس علمیه استان به بیان مشکلات و پیشنهادات پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    0 0
    به نظر دین باید خط قرمز باشه
    • خط IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      0 0
      حتی یک مومن هم خط قرمز است