پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تکمیلی

حوزه/ امام‌جمعه شیروان با بیان اینکه یکی از نیازهای جدی و ضروری جامعه امروز ما نشاط و شادی سالم است، اعیاد شعبانیه را فرصت مناسبی برای نیل به این مقصود دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین تکمیلی، امام‌جمعه شهرستان شیروان، امروز در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی شهرستان، با تبریک اعیاد شعبانیه، بر برنامه‌ریزی برای برگزاری شایسته مراسم روز جوان، روز بزرگداشت شهدا و روز نیمه شعبان تأکید کرد.

وی افزود: یکی از نیازهای جدی و ضروری جامعه امروز ما بحث نشاط سالم است که محبت و انتظار امام زمان (عج)، زمینه‌ساز چنین نشاطی بوده و اعیاد شعبانیه فرصت مناسبی برای نیل به این مقصود است.

امام‌جمعه شیروان گفت: انتظار می‌رود به مناسبت عید نیمه شعبان اصناف سر درب مغازه‌ها را با نصب پرچم، پرده و پوستر تزئین کرده و مردم هم به‌صورت خودجوش کوچه و محله‌ها را چراغانی و نورافشانی کنند.

حجت‌الاسلام تکمیلی اضافه کرد: جشن محوری روز ولادت حضرت علی‌اکبر و روز جوان در مصلای امام خامنه‌ای شیروان برگزار خواهد شد و احیای شب نیمه شعبان نیز در امامزاده نقی الهادی (ع) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تجمع منتظران مهدوی در روز عید نیمه شعبان، اطعام نیازمندان با طبخ ۷۲ دیگ غذای مهدوی و... از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha