شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
عباس محمد حسنی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسنی با بیان این که دشمن با راهبرد تحریف در خصوص دستاوردهای انقلاب در پی تسلط فرهنگی بر ما است، گفت: راهبرد جهاد تبیین، موثرترین راه مقابله با تحریف دشمن و خنثی کردن سلطه فرهنگی اوست و این کار تا غلبه نهایی بر دشمن باید تداوم یابد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی، در جمع فراگیران مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نیروی زمینی ارتش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: از جمله مخاطبین جهاد تبیین، جوانان هستند که لازم است در این عرصه با امید آفرینی، ایستادگی، توجه به آداب و ارزش‌های اخلاقی و تبلیغ مسائل دینی و فرهنگی بسترساز موفقیت در جهاد تبیین باشند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بزرگ پرچمدار عرصه جهاد تبیین در عصر حاضر است، اظهار کرد: همه ما به نوبه خود باید در حوزه مسئولیت‌های فردی و اجتماعی خویش، معظم له را در جهاد تبیین یاری کنیم وگرنه در پیشگاه خدا مسئول خواهیم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسنی با اشاره به کلید واژه‌های جهاد تبیین به بررسی هر کدام از این موارد پرداخت و عنوان کرد: فهم کلید واژه‌ها، کلید ورود به دنیای آن‌ها است و کار را برای فهم بهتر موضوعات آسان تر می‌کند. جهاد یعنی بتوانیم دشمن را با تمام توان به عقب برانیم و تبیین نیز به معنای روشنگری و پرده‌برداری از مسائلی است که برای مخاطب روشن نیست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تأکید بر عوامل پیروزی ایران در دفاع مقدس، ادامه داد: دفاع مقدس، نبرد اسلام با استکبار جهانی بود که با پای کار آمدن همه مردم و فداکاری آن‌ها، روشن شد که آمریکا نه تنها یک ابر قدرت جهانی نیست بلکه یک قدرت پوشالی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسنی با تأکید بر اینکه در جهاد تبیین نیز همانند دورا دفاع بار سنگین مقابله با تحریف دشمن، در مرحله نخست بر عهده جوانان است، گفت: انتظار می رود جوانان عزیز تحصیل کرده با تولید محتواهای اقناعی، نشر و باز نشر آنها و همتاپروی در زمینه جهاد تبیین بتوانند پیروز میدان بوده و دشمن را عقب رانده و او را از کرده خود پشیمان کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha