دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فعالان تربیتی

نشست قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور با فعالین قرارگاه مردمی تحول اجتماعی بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج) گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، نشست امروز حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی، قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور در امور استان ها با فعالین قرارگاه مردمی تحول اجتماعی بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج) با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم و حاشیه شهرهای بزرگ، در مدرسه علمیه امیرالمومنین علی(ع) رشت برگزار شد.

در این نشست با ارائه گزارش مختصری از نحوه تشکیل قرارگاه، اهداف، رسالت و زمینه‌های کاری آن، به موضوع فعالیت قرارگاه در مناطق آسیب‌دیده با محوریت خانواده اشاره شد.

یکی از فعالان قرارگاه مردمی تحول اجتماعی بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج) گفت: مردمی ‌بودن و محله‌ محور بودن به عنوان ظرفیت اصلی کار قرارگاه در حوزه مسائل اجتماعی همواره به عنوان یک راهکار مورد توجه است.

محوریت مساجد و محلات با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی همان مناطق یکی دیگر از اهداف این قرارگاه در جهت پیشبرد امور در این نشست بررسی شد.

تشکیل ستاد هماهنگی برای مسائل آموزشی، مشاوره حقوقی، امور فرهنگ‌سازی در مناطق حاشیه‌ نشین و آسیب ‌دیده به عنوان یک کار جمعی یکی دیگر از مواردی بود که بحث و گفت‌وگو شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha