دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
احمد مرادی

حوزه/ عضو مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: در صورت بی‌توجهی، تهدیدات فرهنگی گریبان‌گیر تمام اقشار جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، احمد مرادی ظهر امروز در نشستی با کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برتر استان هرمزگان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: پشتیبانی و همراهی نماینده حضرت آقا در استان هرمزگان یک ظرفیت بسیار عظیم برای تحقق اهداف فرهنگی محسوب می‌شود و باید از این ظرفیت نهایت بهره برا برد.

وی عنوان کرد: از فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قدردانی می‌کنم که اقدامات بزرگی در روستاهای هرمزگان را با کمترین امکانات و اعتبارات انجام داده‌اند.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان با ذکر این نکته که این کانون‌ها منتظر پول و اعتبار نمی‌مانند، تصریح کرد: اقدامات جهادگونه و انقلابی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را از نزدیک مشاهده کرده‌ام و امیدوارم این فعالیت‌ها استمرار داشته باشد.

مرادی بیان کرد: اگر ما با تهدیدات فرهنگی مبارزه نکنیم، تمام ابعاد کشور مورد تهدید قرار خواهد گرفت و گریبان‌گیر اقشار جامعه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دغده‌های تمام نمایندگان مجلس موضوعات فرهنگی است و اینکه چگونه به مساجد و نهادهای فرهنگی کمک کنیم تا اهداف نظام و موضوعات مد نظر رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) محقق شود.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان، با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت صنایع، اظهار کرد: در برخی روستاها که حضور میدانی دارم مشاهده می‌کنم که فعالان فرهنگی و دینی با چالش‌های اولیه روبرو هستند که تلاش می‌کنیم حل این موضوعات را پیگیری کنیم.

مرادی، با ذکر این نکته که در کنار تمام فعالان حوزه فرهنگ هستم، اظهار کرد: صنایع بندرعباس باید از طریق مسئولیت‌های اجتماعی کمک بی منتی به حوزه فرهنگ داشته باشند و این کمک‌ها نیز باید مستمر باشد تا اهداف محقق شود.

وی عنوان کرد: در حوزه فرهنگی دغدغه‌های زیادی دارم و سعی می‌کنم که موضوعات و چالش‌های پیش روی شما را منتقل و پیگیری می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha