جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی - امام جمعه خرم آباد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه حوزه های علمیه برنامه های قرآنی و تهذیبی را منسجم و هدفمند اجرا کنند، گفت: دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان از تمام برنامه های قرآنی حوزه های علمیه حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در دیدار معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه پیام دین مبین اسلام تهذیب و تربیت اسلامی است، گفت: تهذیب و تربیت اسلامی عصاره معارف اسلامی هستند و باید برای تحقق این مهم در جامعه تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه حوزه های علمیه پرچمداران صیانت از ارزش های قرآنی در جامعه هستند، افزود: تربیت اسلامی باید در حوزه های علمیه جوشش پیدا کند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان باید فرهنگ اسلامی را در جامعه گسترش دهند، خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ اسلامی و معارف ناب اسلامی ماموریت ویژه طلاب و روحانیون است که برای تحقق این مهم ابتدا باید خود مهذب باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه حوزه های علمیه برنامه های قرآنی و تهذیبی را منسجم و هدفمند اجرا کنند، گفت: دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان از تمام برنامه های قرآنی حوزه های علمیه حمایت خواهد نمود.

وی در پایان با بیان اینکه هم اکنون طرح حفظ مجازی قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان توسط ستاد نماز جمعه خرم آباد در حال اجرا است، یادآور شد: در این راستا مسابقاتی نیز برگزار شده که در روزهای آینده از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha