جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام کلاه کج

حوزه/ حجت‌الاسلام کلاه‌کج، با بیان اینکه اجرای قانون در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از مسائلی است که به آن توجه خواهیم داشت، گفت: بنده نیز تلاش دارم با احیای ظرفیت‌های نهفته هنرمندان و فرهنگیان استان، جایگاه فرهنگی استان را ارتقاء دهم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با بیان اینکه قطعاً در این دولت به بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین نگاه ویژه خواهیم داشت، گفت: همه می‌دانیم فرهنگ دغدغه مقام معظم رهبری و از سیاست‌های جدی دولت مردمی است.

وی با بیان اینکه اجرای قانون در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از مسائلی است که به آن توجه خواهیم کرد، اظهارداشت: ارتقای جایگاه فرهنگ استان یکی از محورهایی است که باید به آن توجه کنیم.

حجت‌الاسلام کلاه‌کج در پایان با تأکید بر اینکه نگاه ویژه‌ای به بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین خواهم داشت، گفت: استان خوزستان امروز با زحمت و همت دوستان در عرصه فرهنگ، جایگاه خوبی دارد که بنده نیز تلاش دارم با احیای ظرفیت‌های نهفته هنرمندان و فرهنگیان استان، جایگاه فرهنگی استان را ارتقاء دهم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha