پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه سيريك

حوزه/ امام جمعه شهرستان سیریک با تاکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین، تصریح کرد: جهاد تبیین نیاز به فرهنگ سازی دارد نه بودجه کلان.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهارداشت: انسان های با تقوا داری حلم هسنتد و انسان حلیم پیوسته آرام است و قوه غضب خود را کنترل می کند.

وی افزود: به فرموده امیرمؤمنان علی علیه السلام، اگر می‌خواهید اهل تقوا باشید باید حلیم باشید؛ چه خوب است که جوانان زمانه ما صبور و حلیم باشند.

خطیب جمعه شهرستان سیریک بیان کرد: در آستانه روز جوان و ولادت حضرت علی‌اکبر علیه السلام هستیم؛ باید بدانیم یکی از بهترین فصول زندگی هر انسان جوانی است، عبادت جوان برای خدا ارزش بالایی دارد، و دلیل این ارزش آن است که جوان توانایی گناه کردن را دارد، اما گناه نمی کند؛ در جوانی پاک زیستن شیوه پیغمبری است.

وی ادامه داد :بهار تقوا جوانی است؛ امام علی در نامه ۳۱ نهج البلاغه می فرماید قلب جوان همانند زمین حاصلخیز است و هر بذری در این زمین بکاری آن را درو خواهی کرد.

حجت الاسلام سالاری اذعان کرد: جوانی دوره بسیار مهمی است در آخرت از ما درباره اینکه جوانی خود را چگونه گذراندی، سؤال خواهند کرد.

خطیب جمعه شهرستان سیریک افزود: سواحل عجین شده با خون شهدای مرزبان است؛ عزیزانی که از جان خود برای دفاع از مردم و وطن خود گذشتند، ان شاءالله جوانان عزیز دیار هرمزگان و سراسر کشور شهدا را الگوی خود قرار دهند و همواره در راه حق قدم بردارند.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین، تصریح کرد: جهاد تبیین نیاز به فرهنگ سازی دارد نه بودجه کلان.

انتهای پیام


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha