یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه رشت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی مردم را قدردان تلاش های سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف عنوان کرد و گفت: آرامش جامعه در سایه تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام محقق شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، امروز در دیدار مدیرکل و مسئولان اداره کل اطلاعات استان به مناسبت نیمه شعبان سالروز ولادت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، اظهار کرد: ایام فرخنده شعبانیه به ویژه نیمه شعبان ولادت با سعادت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را به همه سربازان گمنام این مرزوبوم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی، آرامش موجود در جامعه را در سایه تلاش‌های شبانه روزی سربازان گمنام عنوان کرد و افزود: مردم قدردان کسانی هستند که جان خود را فدا کردند تا جامعه در امنیت و آسایش باشد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ملت های مستضعف و اهالی مقاومت در دنیا جمهوری اسلامی ایران را تنها پناهگاه خود می‌دانند، تصریح کرد: این امر معلول تلاش سربازان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی به فعالیت جمهوری اسلامی در عرصه‌های اقتصاد، فرهنگ و سیاست داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: نظام اسلامی در عرصه‌های مذکور موفق بوده و این امر معلول تلاش‌های شبانه روزی سربازان گمنام بوده است.

وی با اشاره به تلاش دشمن در ایجاد آسیب‌های گسترده فرهنگی به ویژه بین جوانان، بیان کرد: تاکنون به خوبی توانستیم در مقابل ترفندهای دشمن مقاومت کنیم و بخشی از آن در سایه تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف محقق شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha