دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه / پنجمین نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه علمیه قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در پنجمین نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که با حضور طلاب مدارس علمیه استان قزوین و به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: ترس، پریشانی و سرگردانی نظام استکبار و تروریست جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی در مقابل جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت، هر روز بیشتر از روز قبل نمایان می شود.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه استکبار جهانی سعی می کند قدرت و هیمنه پوشالی خود را در معادلات جهان حفظ کند، اکنون شاهد قرار گرفتن آمریکا و متحدانش در خطر سقوط و فروپاشی هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: هر جا در مسیر تحقق منویات رهبری با توان و تلاش مضاعف حرکت کردیم مانند تجهیزات دفاعی به اوج اقتدار رسیده ایم و هر جا مانند حل مشکلات اقتصادی چشم به خارج مرزها دوخته ایم، دچار خسارت های زیانبار شده ایم.

وی با بیان اینکه آمریکا یک رژیم در حال فروپاشی است که در همه عرصه‌های مختلف؛ سیاسی، امنیتی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی دچار از اضمحلال بوده، عنوان کرد: آمریکا بر اساس نقشه‌های پنهانی که با دیگر مستکبران می‌کشند سعی دارد دنیا را اداره کند و امروز هم اوکراین قربانی سیاست‌های خصمانه و تروریستی آمریکا شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین اظهار کرد: قدرت آمریکا به گفته همه اندیشمندان و صاحب نظران آمریکایی و غربی رو به سقوط است. یکی از دلایل افول قدرت نرم آمریکا، استفاده این کشور از قدرت نظامی است، این امر نشان می دهد آمریکا قدرت دفاعی و نظامی خود را از دست داده و امروز ارتش این کشور بسیار خسته و فرسوده شده خصوصا با روی کار آمدن بایدن افول آمریکا سرعت بالایی گرفته، به طوری که امروزه می بینیم بسیاری از کشورها، حتی کشورهای همسو با ایالات متحده، از دستورات آمریکا پیروی نمی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با اشاره به بی اخلاقی ها، بی عدالتی ها و عدم رعایت حقوق بشر در آمریکا، عنوان کرد: متاسفانه کشوری که خود داعیه دار حقوق بشر می باشد چه حرکات و برخوردهای تاسف باری نسبت به سیاهپوستان انجام میدهند.

وی ادامه داد: مداخله در امور سایر کشورها و حمله نظامی به عراق، افغانستان، یمن، جنگ ۳۳ روزه و ۲۲ روزه با لبنان، سوریه از جمله این تلاش ها بود که البته نه تنها آمریکا را به هدف خود نرساند، بلکه به اعتقاد بسیاری از کارشناسان امور بین‌الملل این اقدامات موجبات زوال هر چه سریعتر قدرت آمریکا را فراهم آورده و در هر نبردی با شکست و حقارت رو به رو شده است.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: این روزها بیش از هر زمان دیگری این آمریکا است که به نقطه سقوط خود نزدیک می‌ شود و شرایط کنونی این کشور از سست‌ترین موقعیت‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دهه های اخیر این حکومت عصیانگر است و به لطف الهی این شرایط نویدبخش پایان یافتن سلطه سیاه و تباه آمریکا در عصر حاضر خواهد بود.

وی ادامه داد: شواهد افول آمریکا را در مواردی همچون ضعف نظام حاکم، مشکلات اقتصادی، هزینه های نظامی، مشکلات اجتماعی، فقر و تضعیف آمارها جستجو کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha