یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عربستان

حوزه/ انجمن معارضان در شبه جزیره عربستان اعلام کرد: فضای تنش روسیه و غرب به بن سلمان جرات داد تا یک "قتل عام" وحشتناک علیه گروهی از جوانان که برای زندگی شایسته، برابری و آزادی تلاش می کردند مرتکب شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، در پی جنایت آل سعود در اعدام ده ها مسلمان در سایه جنگ رسانه ای و نظامی بین غرب و روسیه و بحران اوکراین انجمن معارضان در شبه جزیره عربستان در محکومیت این جنایت بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال تعالی فی محکم کتابه الکریم

*(و من یقتل مؤمنًا متعمدًا فجزاؤه جهنم خالدًا فیها وغضب الله علیه و لعنه و أعدّ له عذابًا عظیمًا)*

صدق الله العلی العظیم

رژیم سعودی ده‌ها زندانی از جمله ۴۱ زندانی از جوانان جنبش های مسالمت‌آمیز در الاحساء و قطیف را به اتهاماتی دروغ به نام دخالت در «پرونده‌های تروریستی» قتل عام کرد. رژیم سعودی با سوء استفاده از عنوان «جنگ علیه تروریسم» و شرایط کنونی بین المللی که در آن جهان درگیر اوضاع تنش های اوکراین و درگیری بین غرب و روسیه است نه تنها از ضربه زدن به وجدان انسانی، محلی و جهانی دست برنداشته بلکه در پی جنایات بیشتر است. این فضای تنش به او جرات داد تا یک "قتل عام" وحشتناک علیه گروهی از جوانانی که برای رسیدن به حق مشروع و عادلانه خود برای زندگی شایسته، برابری و آزادی تلاش می کردند،مرتکب شود.

گستاخی و بی شرمی رژیم سعودی در هتک حرمت ماه شعبان، ماه پیامبر رحمت(ص)، تصویری از این رژیم وحشی و آدمکش را در جهان ثبت کرد. دروغ هایی که محمد بن سلمان رواج می داد تا از خود چهره ای معتدل میانه رو و دارای تسامح و مدارا به افکار عمومی جهان نشان دهد با این جنایت بر ملا شد و نشان داد او یک قاتل مبتلا به سادیسم است که از کشتن بیگناهان لذت می برد و از درد عزیزانشان شادی می کند.

ما از موضع مسئولیت تأکید می‌کنیم که خون این بی‌گناهان بر گردن ما و گردن همه افراد عزتمند، عدالت خواه و دنبال کنندگان حقوق مشروع است. کمک به رژیم آل سعود در راستای ظلم ها و جنایاتی که مرتکب می شود و ترویج دروغ هایش در مورد به رسمیت شناختن تنوع فرقه ای، تساهل مذهبی و اعتدال بخشی از اطلاعات نادرستی است که منجر به تحریک غیرمستقیم رژیم برای ادامه جنایاتش علیه مردم ما می شود.

علاوه بر قتل عام جسمی، جنایت دیگری نیز سعودی ها مرتکب شدند و آن قتل عام اخلاقی است، چرا که رژیم نام این جوانان جنبش مسالمت آمیز را در یک لیست با عنوان متهمان پرونده های تروریستی از سازمان های القاعده و داعش برای به گمراهی کشاندن افکار عمومی قرار داده است.تا افکار عمومی داخلی و خارجی را مجاب کند که این مجازات اعدام مبتنی بر پرونده های تروریستی است و این شکل از اطلاعات غلط تنها ماهیت جنایتکارانه رژیم سعودی را بر ملا می کند .

"قتل عام" توسط رژیم سعودی شواهد عملی ارائه می دهد که همه ادعاهای این رژیم در مورد اصلاحات، تغییر و گشایش، تبلیغاتی پوچ و منسوخ است که نمی تواند وجدان عاقلان را فریب دهد. زمانه سبب شده که رژیم سعودی بتواند ذهن ها را دستکاری کند و دروغ را به واقعیت تبدیل کند. اما اگر افرادی را پیدا نکند که دروغ های باطلش را در میان مردم منتشر کنند موفق در این کار نخواهد شد.

ضمن عرض تسلیت صمیمانه به خانواده های شهدای ابرار از خداوند متعال برای آن شهدا علو درجات و رحمت و رضوان الهی را مسئلت می نماییم و به آنها اطمینان می دهیم که این جنایت انگیزه ای بیشتر برای مبارزه با ظلم و استبداد سعودی خواهد بود و شهادت این گروه از بیگناهان اهتمام ما را بیشتر خواهد کرد تا این جنایت را به گوش تمام جهانیان برسانیم تا آنها با ماهیت رهبران جنایتکار حاکم عربستان سعودی را بشناسند.

والسلام علیکم و رحمة الله وبرکاته

انجمن معارضان در شبه جزیره عربستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نیلوفر IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    خدا لعنت کنه آل سقوط نجس را