یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بیانیه حوزه علمیه خواهران همدان به مناسبت روز بزرگداشت شهداء

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حوزه علمیه خواهران استان همدان به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفند ماه سالروز سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و نامگذاری این روز به نام «روز شهید و بزرگداشت شهدا»،، بیانیه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا، بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُون(آل عمران ۱۶۹)

امروز زنده نگه داشتن نام و خاطره شهدای جلیل‌القدر کاری بس عظیم و کمتر از شهادت نمی باشد و انتقال آرمان ها و ارزش های شهدای گرانقدر به نسل جدید و نهادینه کردن آن، امری لازم و ضروری و حیاتی می باشد.

شهداء با نثار خون مطهر خویش، بزرگترین سرمایه ی هر انسانی، در راه حفظ و اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی ثابت قدم ماندند و این درس رشادت را به ما نیز آموختند.

اینجانب به نمایندگی از حوزه های علمیه خواهران استان همدان، روز بزرگداشت شهدا، یاد و خاطره شهدای والامقام و اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس و شهدای انقلاب ، شهیدان عرصه امنیت و شهدای والامقام مدافع حرم، شهدای سلامت را گرامی میدارم و به ارواح مطهر آنان درود می‌فرستم، و امید دارم پیرو راه ایشان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha