شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با آیت الله بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: امروز در کنار اقتدار، تعالی رفتار کارکنان در حال تبدیل شدن به فرهنگ است؛ همه باید دست به دست هم دهیم و نیروی انتظامی را به تراز انقلاب برسانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در دیدار با آیت الله العظمی مکارم شیرازی که در بیت این مرجع تقلید برگزار شد، ضمن تبریک ایام شعبانیه با اشاره به تصویب طرح جامع ساختار انتظامی گفت: یکی از کارهای مهم در مقطع کنونی در تاریخ انتظامی اتفاق افتاده و نقطه عطف در جمهوری اسلامی ایران خواهد بود، تصویب طرح جامع ساختار انتظامی است.

وی افزود: باید شکر خدا را به جای آورد که با درک درست از موقعیت کشور و توطئه های دشمنان که یکی از اهدافشان برهم ریختن نظم عمومی مردم است، ساختار انتظامی از نیروی انتظامی به فرماندهی کل انتظامی ارتقا پیدا کرده و موجب ارتقای کمی و کیفی این مجموعه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی ادامه داد: در اولین جلسه بعد از حضور در نمایندگی ولی فقیه که خدمت مقام معظم رهبری رسیدم عرض کردم: مجموعه بیانات شما در جمع های خصوصی و عمومی با فرماندهان نیروهای انتظامی را خواندم و دال فرمایشات شما ساخت نیروی انتظامی تراز انقلاب بود؛ ایشان فرمودند: عقیده من هم این است که نیروی انتظامی باید به نیروی انتظامی تراز انقلاب ارتقا پیدا کند.

وی با اشاره به آثار و برکات نیروی انتظامی تراز انقلاب اسلامی، گفت: امروز در کنار اقتدار، تعالی رفتار کارکنان در حال تبدیل شدن به فرهنگ است؛ همه باید دست به دست هم دهیم و نیرو را به تراز انقلاب برسانیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، بیان کرد: یگان ویژه به معادل یک نیرو شد و این یگان تحت تحریم است؛ نیروی انتظامی با یک خانواده یک میلیونی می تواند در همه ابعاد حتی بعد سیاسی نقش آفرینی کند.

وی گفت: امروز ۶۰۰ طلبه در کلانتری ها در کنار مأموران حضور دارند که ۶۰ درصد از آسیب ها و برخورد های مأموران کلانتری را اصلاح کردیم؛ کلانتری که امنیت محله را تأمین می کند روحانی باید امام محله شود و می توان روحانیت را در محلات آورد و تا حد قابل قبولی روحانی را استخدام کرده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی خاطرنشان کرد: بعد از ۱۸ سال در مسابقات سراسری قرآن کریم نیروی انتظامی به مقام نائب قهرمانی رسید و اینها نمود های دینی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha