جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کتاب حوض خون

حوزه/ عطارزاده، گفت: انتشار تقریظ مقام معظم رهبری پایان نیست؛ بلکه آغاز یک رویداد فرهنگی است که به برکت نگاه مقام معظم رهبری منجر به تولید آثار متنوع فرهنگی و هنری در جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، ایمان عطارزاده، معاون هماهنگی و رئیس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در دوازدهمین آیین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «حوض خون»، که امروز ۲۲ اسفندماه در بیمارستان سابق شهید کلانتری اندیمشک برگزار شد، گفت: راه شهدا توسط جوانان نسل سوم و چهارم ادامه یافته و در همین راستا در دوازدهمین آیین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، آیین رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب حوض خون در شهر اندیمشک برگزار شده است.

وی افزود: این مراسم تلاش می‌شود خط نورانی فرهنگ ایثار و شهادت را به‌واسطه نگاه مقام معظم رهبری در جامعه اسلامی و جاری کنیم.

عطارزاده گفت: "حوض خون" روایت ایثار و حضور آگاهانه و عاشقانه زنان این سرزمین و شهر اندیمشک در همراهی با فرزندان با پدران و همسرانشان است.

وی گفت: حوض خون روایت حضور زنانی است که در امدادگری، پرستاری و پشتیبانی در دفاع مقدس صحنه‌های درخشانی را آفریدند.

معاون هماهنگی و رئیس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، گفت: انتشار تقریظ مقام معظم رهبری پایان نیست؛ بلکه آغاز یک رویداد فرهنگی است که به برکت نگاه مقام معظم رهبری منجر به تولید آثار متنوع فرهنگی و هنری در جامعه خواهد شد.

وی اظهار کرد: به مردم اندیمشک و نویسندگان، گردآورندگان، پژوهشگران، راویان و موسسه شهید زیوداری و همه فعالان فرهنگی اندیمشک برای این حرکت مبارک و ثبت تاریخ شفاهی تبریک عرض می‌کنیم.

عطار زاده در پایان گفت: این حرکت، تحسین مقام معظم رهبری را در پی داشت و ازاین‌رو لازم می‌دانم از همه‌کسانی که در برگزاری این رویداد با ما همکاری داشتند، به ویژه از مدیرعامل شرکت راه‌آهن جنوب دکتر صالحی که با همت ایشان این مکان به یک یادمان ماندگار برای ثبت و آشنایی جوانان با هویت دفاع مقدس، تأکید بر نقش زنان در دفاع مقدس و شناخت نقش مردم اندیمشک در دفاع مقدس تبدیل شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha