دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1013728
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
خروش حوزویان علیه آل سعود

حوزه/ حوزویان و مردم انقلابی قم امروز در تجمعی اعتراضی، جنایات آل سعود و مزدوران استکبار در به خاک خون کشیدن مردم در کشورهای پاکستان و افغانستان را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حوزویان و مردم انقلابی قم امروز در تجمعی اعتراضی، جنایات آل سعود و مزدوران استکبار در به خاک خون کشیدن مردم در کشورهای پاکستان و افغانستان که هم اکنون  در مدرسه فیضیه در حال برگزاری است، محکوم کردند.

بر اساس این گزارش: این مراسم از دقایقی قبل آغاز شده و صحن مدرسه مبارکه فیضیه و همچنین میدان آستانه مملو از مردم و طلاب خشمگین علیه جنایات آل سعود در ممالک اسلامی و حرمین شریفین هستند.

روز گذشته مرکز مدیریت حوزه های علمیه ضمن محکوم کردن این اقدام وحشیانه و بی سابقه آل سعود و نیز جنایات ددمنشانه عوامل استکبار در پاکستان و افغانستان از عموم طلاب و مردم انقلابی قم جهت شرکت در تجمع اعتراض آمیز و محکوم نمودن این اقدامات وحشیانه دعوت به عمل آورده است.

سخنران این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه و حجت الاسلام والمسلمین دقاق مدیر حوزه علمیه بحرینی ها هستند.

رژیم سفاک آل سعود، روز گذشته، در جنایاتی هولناک ۸۱ نفر از بیگناهان که ۴۰ نفر از جوانان و نوجوانان شیعه و همچنین از اسرای یمنی بودند را گردن زده و به شهادت رسانده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد جواد IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    لطفا صوت سخنرانی اقای دقاق بحرینی را در سایت قرار دهید