یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1013738
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
آل سقوط

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین علیپور با صدور پیامی جنایت آل سعود در اعدام دسته جمعه شیعیان را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین قاسم علیپور، مدیر حوزه علمیه گیلان، اعدام دسته جمعی شیعیان عربستان توسط رژیم منحوس آل سعود را محکوم کرد.

متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر تأسف آور و هولناک اقدام جنایتکارانه رژیم ضد اسلامی عربستان سعودی در اعدام و به شهادت رساندن بیش از ٨٠ نفر، به ویژه شیعیان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام قلوب همگان را جریحه دار نمود.

رژیم سفاک عربستان در کنار جنایات به مردم یمن، هولناک‌ترین و وقیحانه‌ترین جنایتی را در راستای تحقّق خواسته‌های نیاکانشان یعنی صهیونیسم و اسرائیل جنایتکار و رضایت خاطر اربابانشان یعنی انگلیس مکّار و آمریکای پلید مرتکب شدند و قلوب همه آزادگان جهان را به شدّت جریحه‌دار نمودند.

اعدام جنایتکارانه برادران مظلوم از یک سو قلوب امّت اسلام را جریحه‌دار نمود، و از سوی دیگر بر عزم راسخ شیعیان در سراسر جهان و به خصوص شیعیان مظلوم عربستان افزود و یقیناً موجب ایستادگی و استقامت هرچه بیشتر در برابر ظلم ظالمین و جنایت جانیان خواهد بود، و ما امیدواریم این مقاومت و مبارزه تا سرنگونی کامل این رژیم خائن و ستمگر ادامه پیدا نموده و مسلمانان بتوانند به زودی انتقام خون پاک این شهدای والامقام را بگیرند (إنا من المجرمین منتقمون)، و از تمامی آزادی خواهان جهان می‌خواهیم که در کنار ملّت مظلوم عربستان به خصوص شیعیان ستم دیده این کشور قرار گرفته و اجازه ندهند جنایت کاران آل سعود با وقاحت هرچه بیشتر به جنایات خود ادامه دهند.

به حاکمان خبیث آل سعود می گوئیم: حتّی اگر از تمامی امکانات خود در جهت سرکوب مظلومان و مستضعفان استفاده کنید نخواهید توانست کاری از پیش ببرید، و روز به روز بر ذلّت و حقارت شما اضافه و در مقابل بر عزّت و سرافرازی شیعیان و آزادگان و آزادی خواهان افزوده خواهد شد، (و یوم المظلوم علی الظالم أشدّ من یوم الظالم علی المظلوم).
حوزه علمیه استان گیلان ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقدّس حضرت بقیةالله المنتقم (ارواحنا فداه) و به عموم شیعیان جهان، از خداوند متعال مسألت می‌نماید بر علوّ درجات این شهدای عظیم الشأن بیفزاید و آنان را از عنایات خاصه اولیاء طیبین و طاهرین(علیهم السلام) برخوردار و به بازماندگان عزیزشان أجر وافر و صبر کامل عطا فرموده، و همگی ما را در مسیر حقّ و حقیقت ثابت قدم، و به انتقام گیری از دشمنان دین و مذهب موفق گرداند.

والسلام علی عبادالله الصالحین وعلی من اتّبع الهدی.

مدیریت حوزه علمیه استان گیلان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha