یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار سردار شیرازی با بانوان رختشور خانه اندیمشک

حوزه/ رئیس دفتر فرمانده کل نیروهای مسلح گفت: شما بانوان فداکار با وجود مجاهدت، نماد مقاومت هستید و این نماد مقاومت کارآمدی زنان در دفاع مقدس را برجسته کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، سردار محمد شیرازی، رئیس دفتر فرمانده کل نیروهای مسلح، در دیدار با بانوان جهادگر رختشور خانه سال‌های دفاع مقدس، با اشاره به تعبیر امام خمینی(ره) مبنی بر «نقش بانوان در دفاع مقدس اگر برجسته‌تر از مردها نباشد کمتر نیست»، اظهارداشت: بانوان، پس از انقلاب در بزنگاه‌های مهم حاضر شده و این توفیق ویژه ای است که خدا به بانوان این سرزمین عطا کرده است.

وی خطاب به بانوان حاضر در جلسه، گفت: شما قبل از انقلاب را دیده و شناخت دارید، آن زمان تصور اینکه به میدان راه پیدا کنیم را نداشتیم و این معجزه بود اما همین همت‌ها بود که آن عظمت را ایجاد کرد. خداوند اخلاصمان را دید و به مسیرمان برکت داد و این لطف خدا بود.

سردار شیرازی، نعمت "ولایت" یکی از برجسته‌ترین نعمات الهی برشمرد و تصریح کرد: امروز جهاد تبیین، مهم‌ترین وظیفه ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است.

وی، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان نظامی گفت: رهبر انقلاب به فرماندهان خطاب کردند شماها باید بارها شهید می‌شدید، نشدید اگر بتوانید این امانت را سلامت به مقصد برسانید، اجرتان بیشتر می‌شود، عنایت خداوند به حاج قاسم سلیمانی را دیدیم و خدا می‌فرمایند شما در راه من عمل کنید من محبت شما را در دل مردم ایجاد می‌کنم و این به عینه حاصل شد.

سردار شیرازی در پایان با بیان اینکه کارآمدی زنان در دفاع مقدس نشان‌دهنده جایگاه والای زن در اسلام است، تأکید کرد: شما بانوان فداکار با وجود مجاهدت، نماد مقاومت هستید و این نماد مقاومت یک اثر بخشی دارد، یک عده به وجود شما، حرمت شما، توصیه‌های شما خیلی توجه می‌کنند، همانند شهدای عزیز، که چه باشند چه نباشند اثر وجودی‌شان محسوس است، پس خوش‌بحال کسانی که در از دنیای محدود، نهایت بهره را بردند و بدا به حال کسانی که در دنیا گرفتار شدند و فکر می‌کنند که هرچه هست و نیست در اینجا است.

کارآمدی زنان در دفاع مقدس نشان‌دهنده جایگاه والای زن در اسلام است

کارآمدی زنان در دفاع مقدس نشان‌دهنده جایگاه والای زن در اسلام است

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha