دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
ض

حوزه / اولین کاروان اعزامی طلاب مجرد حوزه علمیه کاشان به اردوی راهیان نور پس از ۴ روز برگشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، اولین کاروان اعزامی اردوی راهیان نور شهرستان کاشان که با حضوربیش از ۴۴ نفر از طلاب و روحانیون کاشان به منظور آشنایی با فرهنگ ایثار و مقاومت و تقویت روحیه شهادت طلبی و تداوم راه شهدا به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده بودند پس از ۴ روز امروز برگشتند.

حجت الاسلام نوحی معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کاشان در مراسم استقبال از یان کاروان که در میدان کمال الملک کاشان برگزار شد، به لزوم تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره کرد و گفت: تدوام راه شهدای روحانی در امر ترویج و تبلیغ فرهنگ اهداف و آرمان های شهدا و انقلاب و همچنین تقویت روحیه ایثار و شهادت در جامعه از مهمترین اهداف طلاب به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس می باشد.

وی ادامه داد: طلائیه، هویزه، دهلاویه، یادمان شهدای اروند (عملیات والفجر۸ فتح فاو)، علقمه، نهرخین، شلمچه و فکه از جمله مناطق پیش بینی شده برای بازدید و زیارت تربت مطهر شهدا در راهیان نور بود .

شایان ذکر است کاروان اعزامی راهیان نور طلاب حوزه علمیه کاشان که ۱۹ اسفند به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده بودند امروز دوشنبه ۲۳ اسفند با استقبال مدیر و معاونین حوزه علمیه کاشان بازگشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha