جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حوزه خواهران آذربایجان غربی

در هم اندیشی پذیرش طلاب خواهر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی بر استفاده از ظرفیت بانوان مبلغه برای جذب افراد مستعد به حوزه تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، مریم بابابی، امروز در هم اندیشی پذیرش طلاب خواهر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد، با اشاره به نحوه اطلاع رسانی پذیرش، اظهار داشت: باید از ظرفیت مبلغان فعال و موفق، برای جذب داوطلبان و جامعه هدف و به‌گزینی از میان آن ها و جذب استعدادهای برتر علمی و اخلاقی استفاده شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی بر اهتمام جدی مسئولین مربوطه جهت شناسایی، جذب و شایسته گزینی متناسب با اقتضائات بانوان و شرایط محیطی و گزینش استعدادهای برتر تاکید کرد.

در ادامه این جلسه، زهرا خوشبخت، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی از تشکیل کارگروه ستاد پذیرش مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: ستادی تحت عنوان پذیرش مدارس علمیه خواهران تشکیل شده است که در آن به بررسی، هماهنگی نهادها و ارگانها و استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان بر امر پذیرش پرداخته می شود.

سمیه مرتاض، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی هم اظهار داشت: اعیاد شعبانیه و ماه رمضان، محافل قرآنی و شب های قدر فرصتی مغتنم برای تبلیغ پذیرش است و باید با اعزام مبلغات به این چنین مراسماتی افراد مستعد را به حوزه علمیه خواهران جذب کنیم.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران آذربایجان افزود: تشکیل کارگروهی تحت عنوان سفیران رضوان بر لزوم هماهنگی با مبلغان، مخاطب شناسی و نحوه تبلیغ حوزه علمیه و ایجاد انگیزه برای افراد مستعد لازم و ضرروری است.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha